wrx galia

Automobilio galimybių tobulinimas

RE: wrx galia

Standartinė Tomas_as » 08 Sau 2008, 16:47

Gytiz rašė:
Tomas_as rašė:
cia pateikiami atseit teoriniai gamykliniai duomenys :
[url][/url]http://catalog.auto.ru/catalog/cars/subaru/impreza/

norint ideti linka neuztenka paspausti URL mygtuko kaip padariai siuo atveju;) reikia i vidu iterpti nuoroda;)
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/subaru/impreza/
paspausk cituoti kad pamatytum source koda:)


jau supratau:)
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

RE: wrx galia

Standartinė andrius_wrx » 08 Sau 2008, 16:48

Tomas_as rašė:
idomu, kad geresnis laikas su AT. As net neisivaizduoju kaip su AT reikia startuot. MT tai cluch drop, o AT tai pradedi nuo 0 rpm taip iseina?

taip, o kaip kitaip? nelaikiau nei stabdzio nieko. Laikas pradedamas matuoti masinai pajudejus. Visas darbas - gazas dugnas ir viskas.
su legacy iki 100 buvo 7.6 ar 7.7 nepamenu tiksliai.
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

RE: RE: wrx galia

Standartinė Ramas555 » 09 Sau 2009, 11:47

Kas liecia deze,tai kai prasuka ratus staigiai atleidus sankaba,greiciu deze gauna mazesne smugine apkrova ir sankaba maziau svyla,ipatingai jai auto sunkesnis,nes didesne mase sunkiau isjudint is vietos.Kas liecia GT ir WRX,tai 1260kg-1440kg-(jaigu neklystu) tai didelis skirtumas.Tai tik pastebejimas is praktikos,nes teko susprogdinti dvi dezes ir pasvilint sankabas.(1440kg.Legacy T).
Paskutinį kartą redagavo Ramas555 09 Sau 2009, 12:03. Iš viso redaguota 1 kartą.
http://www.youtube.com/watch?v=FGAetPKHyXc
JDM STI Type-r
Forester 2L S-turbo
Dnepr MT10
Vartotojo avataras
Ramas555
Klubo narys
 
Pranešimai: 899
Nuotraukos: 2
Užsiregistravo: 24 Kov 2008, 23:12
Miestas: Vilnius-Trakai

RE: wrx galia

Standartinė PhaRaoN » 09 Sau 2009, 12:27

Ramunas 555 rašė:
Kas liecia deze,tai kai prasuka ratus staigiai atleidus sankaba,greiciu deze gauna mazesne smugine apkrova ir sankaba maziau svyla.

nesupratau biski.. Tarkim uzkeli apsukas iki 6krpm ir paleidi sankaba ir uzkeli iki 3krpm bei paleidi. Pagal tave pirmu atveju dezei teks mazesne smugine apkrova? :D
Vartotojo avataras
PhaRaoN
 
Pranešimai: 1842
Užsiregistravo: 29 Rgs 2008, 16:53
Miestas: Vilnius

RE: wrx galia

Standartinė Tomas_as » 09 Sau 2009, 12:35

USA 2002 wrx - 1399 kg(Pats sveriau - 1400 kg:); nuo 2006 wrx (2.5) - 1450 kg.
Paskutinį kartą redagavo Tomas_as 09 Sau 2009, 12:36. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

RE: wrx galia

Standartinė Tomas_as » 09 Sau 2009, 12:39

PhaRaoN rašė:
Ramunas 555 rašė:
Kas liecia deze,tai kai prasuka ratus staigiai atleidus sankaba,greiciu deze gauna mazesne smugine apkrova ir sankaba maziau svyla.

nesupratau biski.. Tarkim uzkeli apsukas iki 6krpm ir paleidi sankaba ir uzkeli iki 3krpm bei paleidi. Pagal tave pirmu atveju dezei teks mazesne smugine apkrova? :D

Viskas priklauso ar prasisuks ratai. Uzkelus iki 3k rpm greiciausiai neprasuksi dar. Esme kad geriau jau prasukt ratus nei sankaba arba neprasukus nei ratu nei sankabos (jei pastaroji kokia nors kieta, upgreidinta) visa smugi sugertu deze.
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

RE: RE: wrx galia

Standartinė Ramas555 » 09 Sau 2009, 14:17

Mintis ta,kad kai prabuksuoja ratai,gaunasi minkstas staras,kas liecia deze.Zinoma tai priklauso nuo padangu,dangos,bet tai kitas klausimas-sukibimo.Legaciui sprogo deze todel,kad sankaba numetus ratams prasukt neuzteko hp.,arba sukibimas buvo pergeras,viska sugere deze ir jai tai "nepatiko.:) Kas liecia sankaba,tai turint hp+ ir standartine sankaba,startuojan agresyviau ir atleidzian sankaba svelniau,ji dazniausiai nesukimba,net atleidus pilnai pedala,pasekoje -negeras kvapas.:) Reikia sankaba atleist staigiai.
Paskutinį kartą redagavo Ramas555 10 Sau 2009, 20:04. Iš viso redaguota 1 kartą.
http://www.youtube.com/watch?v=FGAetPKHyXc
JDM STI Type-r
Forester 2L S-turbo
Dnepr MT10
Vartotojo avataras
Ramas555
Klubo narys
 
Pranešimai: 899
Nuotraukos: 2
Užsiregistravo: 24 Kov 2008, 23:12
Miestas: Vilnius-Trakai

RE: wrx galia

Standartinė RSe » 10 Sau 2009, 00:21

Su turbinine 4wd masina niekas taip nestartuoja. Sankaba suvarysit laikydami aukstus rpm ir svelniai atleidinejant sankaba.
Reikia su gazu mazais tarpais kilnoti apsukas pvz. nuo 4 iki 5rpm ir numesti sankabos pedala kuo greiciau ir tuo meti laikyti gaza dugna. Transimisjai darbo bus, bet sankaba padekos tik ;)
_________________
UAB "RSe Auto"
+37068250118
Nuo 12 val. iki 21val.
(AŽ neatsakau)
RSe
 
Pranešimai: 1117
Užsiregistravo: 22 Gru 2008, 01:46
Miestas: Vilnius

RE: wrx galia

Standartinė Tomas28 » 10 Sau 2009, 12:17

bet transmisija tikrai nepadekos :) geriau dazniau sankaba keisti, arba, kai susideves oem'ine isidet aftermarkine kokia tinkancia DD, nei launch'us daryt pastoviai. Aisku pro reta galima...
ready, steady, b00st... :D
Vartotojo avataras
Tomas28
 
Pranešimai: 1481
Užsiregistravo: 18 Kov 2007, 14:40
Miestas: Vilnius

Ankstesnis

Grįžti į Garažas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių

cron