TMIC vs. FMIC

TMIC vs. FMIC

Standartinė Diego » 28 Lie 2008, 15:17

Su salyga, kad su išmetimu pilnai baigiau, t.y. header, up, dp ir catback pakeisti, atėjo laikas prasidėti su oro paėmimu.

VA ÈIA ir iškilo retorinis klausimas: TMIC vs. FMIC? Kiek atlikau analizų :), tai:
1. fmic geriau aušina orą, bet pailgėja vamzdynas ir tai turi įtakos turbo lagui ir slėgio kritinas.
2. tmic atvirkščiai - prastesnis oro aušinimas, bet mažesnis turbo lagas ir pressure drop'as. Ar aš klystu?

Kokie dar gali būti niuansai dėl fmic? Kondiškę lyg ir galima išsaugoti, kaip dėl priešrūkinių? Ką dar išmesti reiktų?

Laukiu protingų patarimų, pasiūlymų.
Diego
Paskutinį kartą redagavo Diego 28 Lie 2008, 15:18. Iš viso redaguota 1 kartą.
WRX
Vartotojo avataras
Diego
Moderatorius
 
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 20 Sau 2007, 21:03
Miestas: Vilnius

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė andrius_wrx » 28 Lie 2008, 15:19

Pirmiausia reiktu suprasti, ko nori konkreciai is masinos?
Koks planuojamas slegis pusti, kokia turba planuojama deti, kiek nori ag galutiniam rezultate.
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė Diego » 28 Lie 2008, 15:29

Apetitas kyla bevalgant, tsakant :) Bet manau, apsiribosiu 300-350 hp. Pradžiai - 300, o vėliau ~ 350. Tada turba, galvoju, bus VF34. Slėgis ~1,5 bar.
Dėžę, stabdžius ir pakabą taip pat nusiteikęs keisti ateityje.
WRX
Vartotojo avataras
Diego
Moderatorius
 
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 20 Sau 2007, 21:03
Miestas: Vilnius

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė Tomas_as » 28 Lie 2008, 15:55

didelio aftermarket Tmic mano nuomone pilnai pakanka su 300 350 ag.
(pvz musu Lauro wrx su standartiniu tmic 340 ag(aisku jam jau pats laikas butu ji pakeisti nasesniu). Jei apetitas tuom neapsiriboja 350 ag, ziurint i ateiti, be abejo - FMIC. Su mazesniais galingumais kaip ir pats pasakei, bus daugiau nuostoliu nei naudos.
Be to kaina labai skirsis, ne tiek del to kad pats fimc brangesnis - reikes kitokio buferio (nezinau kaip del priesrukiniu issaugojimo, is kitos puses ar verta jas saugot), vamzdyno, kuriam irgi reikia vietos, del ko, kondiske itariu kad teks isoperuot.
pradzioj, artejant prie 300 ir daugiau ag siulyciau pasikeiti sankaba ir deze.
Paskutinį kartą redagavo Tomas_as 28 Lie 2008, 16:23. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė ramas » 28 Lie 2008, 19:18

del turbosVF 34 .pas mane buvo stiskej stock.pagal duomenis rase 280ag.. pamatavau ant stendo ..teisingai parode 280ag pabandem pakelt slegi ir finisas 300ag teko keist i garet 30.todel siulau vf34 nedet.galit gincitis ,kad pajegi daugiau,bet tai buvo Isbandita.

P.S pas mane buvo guoline VF 34
Paskutinį kartą redagavo ramas 28 Lie 2008, 19:19. Iš viso redaguota 1 kartą.
nissan SILVIA drift car..
- // - Vairu perkelimo paslaugos -\\ -
ramas
 
Pranešimai: 647
Užsiregistravo: 01 Kov 2007, 20:11
Miestas: Prienai

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė xennon » 28 Lie 2008, 22:39

Dar vienas (man bent jau) aktualus dalykas- uzsi'myle'si valyt vabalus ir kita purva nuo to FMIC :D Masina kaip suprantu ir liks kasdienine?
xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė Diego » 29 Lie 2008, 08:29

Jo, bus everyday car'as pakolkas. Po poros metų - žiūrėsim. Dėl purvo, gal galima uždėti groteles priekyje, kad neprilystų?
WRX
Vartotojo avataras
Diego
Moderatorius
 
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 20 Sau 2007, 21:03
Miestas: Vilnius

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė JohnSmith » 29 Lie 2008, 08:40

Nesuk plauciu ir dek gera FMIC. Tik imk normalu kita, nesugalvok taikyti nuo furos su dedes Broniaus vamzdynu ar is eBay koki fuflotrona. Slegio kritimas yra grynai IC viduriu charakteristika ir kur kas dazniau tai TMIC problema. I gamyklinio TMIC vieta galesi tepalo radiatoriu ideti grazu :) AC greiciausiai lieka, del priesrukiniu priklauso nuo konkretaus FMIC.
JohnSmith
 

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė andrius_wrx » 29 Lie 2008, 08:49

FMIC nereiks jokio kitokio buferio, siek tiek standartini papjaustyti. Jei neapsukinesi isiurbimo kolektoriaus, A/C visada islieka.
Siaip pas mus vasaros labai karstos, todel FMIC, kad ir su didesniu vamzdyno ilgiu, prie >300ag bus efektyviau nei TMIC.
Taciau, jei tai daugiausia daily drive, deciau FMIC ir nesukciau galvos pjaustydamas masina.
Paskutinį kartą redagavo andrius_wrx 29 Lie 2008, 08:57. Iš viso redaguota 1 kartą.
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė Tomas_as » 29 Lie 2008, 18:41

JohnSmith rašė:
(...)Slegio kritimas yra grynai IC viduriu charakteristika ir kur kas dazniau tai TMIC problema.(...)

slegio kritimas nera vien tik IC korio charakteristika. nes vamzdyne slegis taip pat krenta tik ne taip zymiai kaip paciame koryje.
O kad tai Dazniau TMIC problema girdeti taipogi neteko.
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė Diego » 29 Lie 2008, 22:13

andrius_wrx rašė:
Taciau, jei tai daugiausia daily drive, deciau FMIC ir nesukciau galvos pjaustydamas masina.


Gal turejai omeny top mount'ą?
WRX
Vartotojo avataras
Diego
Moderatorius
 
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 20 Sau 2007, 21:03
Miestas: Vilnius

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė JohnSmith » 29 Lie 2008, 22:14

Tomas_as rašė:
slegio kritimas nera vien tik IC korio charakteristika. nes vamzdyne slegis taip pat krenta tik ne taip zymiai kaip paciame koryje

Tai kam apie tai is viso kalbeti? :)
O kad tai Dazniau TMIC problema girdeti taipogi neteko.

Reikia geriau isiklausyti kartais.
JohnSmith
 

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė Tomas_as » 29 Lie 2008, 22:46

JohnSmith rašė:
Tomas_as rašė:
slegio kritimas nera vien tik IC korio charakteristika. nes vamzdyne slegis taip pat krenta tik ne taip zymiai kaip paciame koryje

Tai kam apie tai is viso kalbeti? :)

tam kad pasakymas "nesuk galvos ir dek.." igautu pagrindo. Nes FMIC ilgesnis vamzdynas vistik itakoja didesni slegio kritima(jei imti analogisku pressure drop charakteristiku TMIC ir FMIC). Jau nekalbu apie turbo laga pasirinkus per dideli FMIC - dauguma ju yra didesni uz tmic ir siulomi pvz 350, 500, 700< ag motorams (skirtingi, kiekvienu atveju). Jei zmogus nori tureti dayly car'a su 300-350 ag manau pilnai uztenka gero didelio tmic, nepjaustant buferiu ir neburiant su "graziais tepalo radiatoriais".
Paskutinį kartą redagavo Tomas_as 29 Lie 2008, 22:51. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė xennon » 30 Lie 2008, 06:39

Diego rašė:
andrius_wrx rašė:
Taciau, jei tai daugiausia daily drive, deciau FMIC ir nesukciau galvos pjaustydamas masina.


Gal turejai omeny top mount'ą?

Man ir taip pasirode :)

Siaip as pirmiausia susirasciau turba ir t.t. kad ta norima galinguma pasiekt, o tada jau imciau IC, kad viska is karto sudet, nes dabar su stock turba ir viskuo kitu nematau prasmes uzkabint ta radiatoriu ir bandyt su ta turbike ji pripuuuuust :)
xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

RE: TMIC vs. FMIC

Standartinė JohnSmith » 30 Lie 2008, 07:57

Tomas_as rašė:
FMIC ilgesnis vamzdynas vistik itakoja didesni slegio kritima(jei imti analogisku pressure drop charakteristiku TMIC ir FMIC).

Dabar suabejojau ar kalbam apie ta pati reiskini. Kaip tu is viso apibrezi slegio kritima ir kokia itaka jam turi beveik tiesus stori vamzdziai?
Jau nekalbu apie turbo laga pasirinkus per dideli FMIC

Ir nekalbek, nes neskaiciavai kiek laiko uztrunka pripusti metra 76mm vamzdzio prie 0.8 bar :)
JohnSmith
 

Kitas

Grįžti į Išmetimas / Įsiurbimas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių