Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė Tomas_as » 26 Geg 2011, 08:10

Grauzt padangas gali tiek suvedimas tiek isvirtimas. Man svarbiausia kad suvedinetojas sugebetu kuo geriau padaryt ko as prasau jei gali dar kazka patart, tuo geriau, bet pas toki meistra kuris nesugebedamas padaryt suvedimo(del nezinojimo kodel nepasidaro arba nematydamas kreivu pakabos ar kebulo elementu) bando ji kompensuot isvirtimu as nevezciau savo masinos.
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė andrius_wrx » 26 Geg 2011, 14:47

Levux rašė:Aš jau praėjusiais metais išvirtimą buvau pasidaręs -2 priekyje ir -1,5 gale. Dėl tokių išvirtimų jokios bėdos padangos netolygiame nusidėvėjime nemačiau.
Tenka ir kačerginėje pasivažinėt, ir kazluose, ir rūkloje - tad norisi, kad ten padangos šiek tiek tvirčiau posūkiuose įsikibtų į dangą nei su standartiniais suvedimo/išvirtimo parametrais.
Pasikartosiu: man rūpimas esminis klausimas yra suvedimas, o ne išvirtimas

Tomai_as, jei mašiną ruoščiau VIEN TIK važiavimui žiede - būčiau užsiminęs. Šiuo, mano kokrečiu atveju ieškausi info apie kokį paprastą ir suprantamą 'receptą' lengvai padidint sukibimą posūkiuose prie vidutinio ir didesnio greičio

suvedimas 0 visur ir nesuki galvos. Kai kurie awd kacergai daro vos vos priekini suvedima i minusa.
Pas mane suvedimas visur 0.
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė Jassius » 06 Bir 2011, 08:31

dabar toks klausimelis jei mane dziugina ant asfalto siek tiek othersteerinanti sikna ir zvyras irgi sukelia sypsena veide i koki man isvirtima/suvedima orentuotis?
impreza WRX TDI 2002
Jassius
 
Pranešimai: 1198
Užsiregistravo: 29 Gru 2006, 11:57

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė ZLODEY » 06 Bir 2011, 08:43

pats logiskai pagal fizikos desnius pagalvok - gale tiesesnis isvirtimas ir suvedimas, priekyje galima didesni isvirtima ir 0 arba maaaaza suvedima i vidu :) as taip manau...
Vartotojo avataras
ZLODEY
 
Pranešimai: 727
Užsiregistravo: 10 Lie 2007, 14:14

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė Tomas_as » 06 Bir 2011, 08:47

Tik jei amortikai standartiniai kad gale kazka galetum daryt su isvirtimu ten reikes isvirtimo reguliavimo varztu.
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė ZLODEY » 06 Bir 2011, 08:49

standarte jie ir taip pakankamai tiesiai stovi. bet ant minkstu amortiku, stabilizatoriu ir su gerom padangom, turetu but sunku nuraut rata...
Vartotojo avataras
ZLODEY
 
Pranešimai: 727
Užsiregistravo: 10 Lie 2007, 14:14

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė Tomas_as » 06 Bir 2011, 08:51

Standarte pas wrx'a gale jie stovi isversti apie -1.5 laipsnio.
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė ZLODEY » 06 Bir 2011, 09:19

man atrodo apie -1 laipsni...
Vartotojo avataras
ZLODEY
 
Pranešimai: 727
Užsiregistravo: 10 Lie 2007, 14:14

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė Jassius » 06 Bir 2011, 09:27

pas mane 03 sti amortai su spyruoklem jei tai kazka keicia :) sakydamas othersteer'as as neturejau omenyje visisko drift'o o tiesiog understeer'o eliminavima ar gal galit tiesiog pasakyti default skaiciukus dazniausiai naudojamus liaudyje sport/daily rezimams
impreza WRX TDI 2002
Jassius
 
Pranešimai: 1198
Užsiregistravo: 29 Gru 2006, 11:57

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė ZLODEY » 06 Bir 2011, 09:42

OVERsteering ;)
kiekvienam jie yra individualus, o dar tiksliau - stock ir yra visai geri daily/sporty parametrai :)
Vartotojo avataras
ZLODEY
 
Pranešimai: 727
Užsiregistravo: 10 Lie 2007, 14:14

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė Jassius » 06 Bir 2011, 10:32

my mistake! kitasSteering'as :DD einu kavos gert!
impreza WRX TDI 2002
Jassius
 
Pranešimai: 1198
Užsiregistravo: 29 Gru 2006, 11:57

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė Levux » 06 Bir 2011, 10:44

Mano mintys:
Asfaltui - pagal galimybes apie -2 laipsnius išvirtimo priekyje ir iki kokių 4-5 min suvedimą į vidų. Galui palikčiau standartą (t.y. svarbiausia, kad suvedimas nulinis). Turėtų būti lengvas polinkis pametinėt uodegą, o ne nunešinėt priekį.
Žvyrui - man rodos žvyrui bus giliai 'pypt' koks pas tave suvedimas ir išvirtimas :D

Ir asfalte ir žvyre daug smagiau mašina 'uodegą vyzgintų' jei gale būtų stipresnė blokiruotė - na bent jau man taip pradėjo elgtis kai sudėjau STI dėžę su galiniu difu.
Levux
 
Pranešimai: 942
Užsiregistravo: 07 Spa 2008, 22:47

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė andrius_wrx » 06 Bir 2011, 11:11

Levux rašė:priekyje ir iki kokių 4-5 min suvedimą į vidų.

kuo remiesi, kad tokius skaicius siulai?
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė Levux » 06 Bir 2011, 11:15

Savo praktika. Ir prašyčiau dar kartą perskaityti mano post'ą ir būtinai atkreipti dėmesį į žodelį "IKI" :)
Levux
 
Pranešimai: 942
Užsiregistravo: 07 Spa 2008, 22:47

Re: Specialus ratu suvedimas/isvirtimas

Standartinė ZLODEY » 06 Bir 2011, 12:48

ant priekiniu ratu maaaaazas suvedimas i vidu visai neblogai jauciasi lygiam kely - masina lyg pati save siek tiek centruoja, t.y. stabilesne, tiesesne pasidaro. bet sporty vaziavimui, slalomams ir pan. visgi geriau 0 , manau...
Vartotojo avataras
ZLODEY
 
Pranešimai: 727
Užsiregistravo: 10 Lie 2007, 14:14

AnkstesnisKitas

Grįžti į Pakaba

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių

cron