Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Automobilio galimybių tobulinimas

Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė Paulius » 11 Spa 2007, 10:32

Na ką, noriu pasidalinti su visais patirtim, kurią patyriau :) Kaip turbūt žino ne vienas subaristas, USA wrx'as negali pasigirti nei pakankamais stabdžiais, nei pakankama trauka, kaip pvz JDM'inis. usa wrx važiuoja gan bukai. Su gamykliniais parametrais turbina tik pradeda suktis maždaug nuo 3krpm. Vargu, ar žmogų, kuris perka wrx ir žino ką perka, gali tenkinti toks važiavimas ilgiau nei pačias pirmąsias dienas, kol dar yra apėmusi naujojo pirkinio euforija :)

Automobilis - 2002 Impreza WRX is USA.

Ðią automobilio "bukumo" problemą man padėjo išspręsti vaikinai iš GroundZerO - pasiūlė padaryti taip vadinamą ECUflash, arba chiptuningą. Operacijos metu automobilis sukamas ant DYNO stendo, matuojami pradiniai parametrai, vėliau prasideda optimizacija. (Jie patys manau galėtų išsamiau papasakoti kas kaip ir kodėl yra daroma, nes mano žodžiai šioj vietoj daug aiškumo neineš) Po visko automobilis vėl sukamas ant stendo, ir žiūrim ką turim.
Prieš man parodant DYNO grafiką, buvau paprašytas atsisėsti ir pravažiuoti visom pavarom, įvertinti pastebėjimus. Iškart pastebėjau, kad automobilis tapo "gyvesnis", tikrąja ta žodžio prasme pradėjo "važiuoti". Turbina, kuri anksčiau pradėdavo veikti tik nuo 3krpm ir užsipūsdavo max iki 0,9 bar, dabar pradeda suktis anksčiau ir gyviau ir 4 bei 5 pavaromis sugebėjo pripūsti 1.15 baro. Noriu pažymėti, kad tai ne sausi skaičiai, bet realus galios padidėjimas (kas netikit, galėsiu pravežt). Taipogi perprogramuotas gamyklinis greičio ribotuvas - nuo 215km/h pakeltas iki 250km/h.
Þemiau pateiktas grafikas kur: raudona spalva - galia iki tuningo. Violetine - po tuningo. Mėlyna - sukimo momentas prieš, žalia - po.

Paveikslėlis

Pilnas vaizdas:

http://www.subaruklubas.com/images/photoalbum/useralbum_131/wrxusa.jpg

Taigi, prieš tuningą turėjau 219 AG, po - 243 AG. Atrodytų, arkliai iš oro, bet reikia nepamiršti, kad ir tai kainuoja :)

Suma sumarum.

Pliusai:
masina tapo gyvesne (greiciau begejasi, gyvai reaguoja i gazo paspaudima, greiciau ir smagiau sukasi turbina su visom pasekmem)
nebutina smarkiai uzgazuot, kad masina sautu i prieki.

Minusai:
mieste ar priemiesciuose nebera kur vaziuot. Tik pedala smagiau spusteli o jau reikia ir stoti.
Teks investuoti i antiradara.

Dar kartą dėkui http://www.GroundZerO.lt

p.s automobilyje visa įranga yra standartinė, išskyrus:

STi intercooleris.
Green oro filtras standartineje vietoje.
Paskutinį kartą redagavo Paulius 06 Sau 2008, 09:07. Iš viso redaguota 1 kartą.
========================
Legacy 3.0R 180kW AT 2007
========================
Vartotojo avataras
Paulius
 
Pranešimai: 1413
Užsiregistravo: 01 Gru 2006, 12:44
Miestas: Vilnius

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė Andron » 11 Spa 2007, 10:40

Kokia suma teko investuoti ?
Neleisk tuðèiai laiko - tai gyvenimo medþiaga...
Vartotojo avataras
Andron
 
Pranešimai: 884
Užsiregistravo: 27 Vas 2007, 22:52
Miestas: Pabrade

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė wrc » 11 Spa 2007, 10:40

tai kiek kainavo toks patobulinimas?
Vartotojo avataras
wrc
 
Pranešimai: 184
Užsiregistravo: 10 Sau 2007, 22:10
Miestas: vilnius

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė Bruno » 11 Spa 2007, 10:40

Nu smagu, kiek mokėjai? ;)
Ramūnas "Bruno" . agento 345 traktorinis palikimas . 652 12O 52
Vartotojo avataras
Bruno
 
Pranešimai: 763
Užsiregistravo: 29 Gru 2006, 17:17
Miestas: Kaunas, Lapės

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė Andron » 11 Spa 2007, 10:45

Geras :)))) Tris irasai su tuo paciu klausimu ta pacia minute...
Tai rodo klausimo aktualuma !!!
Neleisk tuðèiai laiko - tai gyvenimo medþiaga...
Vartotojo avataras
Andron
 
Pranešimai: 884
Užsiregistravo: 27 Vas 2007, 22:52
Miestas: Pabrade

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė Paulius » 11 Spa 2007, 10:47

Tokia procedūra Subaru Klubo nariams (o manau ir prijaučiantiems) priklausomai nuo automobilio techninės būklės, modifikacijos, nuo komplektacijos turėtų svyruoti 800-1200lt ribose. Mano atveju, kadangi testai parodė, jog mašiniukas yra "ledas" pavyko prasisukti su minimumu :)
Paskutinį kartą redagavo Paulius 11 Spa 2007, 10:47. Iš viso redaguota 1 kartą.
========================
Legacy 3.0R 180kW AT 2007
========================
Vartotojo avataras
Paulius
 
Pranešimai: 1413
Užsiregistravo: 01 Gru 2006, 12:44
Miestas: Vilnius

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė andrius_wrx » 11 Spa 2007, 10:51

Paulius rašė:
Tokia procedūra Subaru Klubo nariams (o manau ir prijaučiantiems) priklausomai nuo automobilio techninės būklės, modifikacijos, nuo komplektacijos turėtų svyruoti 800-1200lt ribose. Mano atveju, kadangi testai parodė, jog mašiniukas yra "ledas" pavyko prasisukti su minimumu :)

jo.... :D
Zinau kad mane vel kai kas uzsipuls, taciau jei ka domina ecuflash -> PM man.
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė Bruno » 11 Spa 2007, 11:18

Prisidedu prie Andriaus.. Aišku, besisukančių cilindrų neturiu, ale paflash'int ECU kainuotų ne taip jau gausiai...
Ramūnas "Bruno" . agento 345 traktorinis palikimas . 652 12O 52
Vartotojo avataras
Bruno
 
Pranešimai: 763
Užsiregistravo: 29 Gru 2006, 17:17
Miestas: Kaunas, Lapės

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė Tomas28 » 11 Spa 2007, 11:26

kreives neblogai atrodo. Reiks ir man del idomumo i GZ nuvaryt prasukt savo, pasiziuret kas kaip :)
ready, steady, b00st... :D
Vartotojo avataras
Tomas28
 
Pranešimai: 1481
Užsiregistravo: 18 Kov 2007, 14:40
Miestas: Vilnius

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė xennon » 11 Spa 2007, 11:27

O pas tave katalyzai yra? Ta prasme downpipe stock? (Pauliui cia)
Paskutinį kartą redagavo xennon 11 Spa 2007, 11:27. Iš viso redaguota 1 kartą.
xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė Paulius » 11 Spa 2007, 11:28

Downpipe & up-pipe vis dar stock.
Paskutinį kartą redagavo Paulius 11 Spa 2007, 11:30. Iš viso redaguota 1 kartą.
========================
Legacy 3.0R 180kW AT 2007
========================
Vartotojo avataras
Paulius
 
Pranešimai: 1413
Užsiregistravo: 01 Gru 2006, 12:44
Miestas: Vilnius

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė xennon » 11 Spa 2007, 11:33

Nu tai ismetus cat, turetu virs 250 but...
Pas mane su stock programa 246ag@314Nm prisuko...
xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė Paulius » 11 Spa 2007, 11:38

xennon rašė:
Nu tai ismetus cat, turetu virs 250 but...
Pas mane su stock programa 246ag@314Nm prisuko...


Neblogai!

O visi pipe'ai pas mane sarase iskart po zieminiu padangu :)
========================
Legacy 3.0R 180kW AT 2007
========================
Vartotojo avataras
Paulius
 
Pranešimai: 1413
Užsiregistravo: 01 Gru 2006, 12:44
Miestas: Vilnius

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė Diego » 11 Spa 2007, 12:04

O ne geriau is pradziu pradet nuo exhaust tuningo (turbo back sitemos pakeitimo), po to eit prie intake (air filter, IC) ir tik galiausiai ECU tuningo?
Cia tokia mano mintis taip dayt, nes, kiek skaiciau uzsienio wrx'u tiuneriu aprasymus, visi tokia tvarka pradeda galios tiuninga.
WRX
Vartotojo avataras
Diego
Moderatorius
 
Pranešimai: 1447
Užsiregistravo: 20 Sau 2007, 21:03
Miestas: Vilnius

RE: Patarimas: Impreza WRX galios kėlimas.

Standartinė xennon » 11 Spa 2007, 12:10

Taip geriausia.
xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

Kitas

Grįžti į Garažas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias