NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Komercija nesusijusi su Subaru

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė darkashmarka » 26 Bir 2011, 15:24

atnaujinta ,up
darkashmarka
 
Pranešimai: 54
Užsiregistravo: 10 Bir 2009, 12:31

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė darkashmarka » 16 Rgp 2011, 10:20

atnaujinta
darkashmarka
 
Pranešimai: 54
Užsiregistravo: 10 Bir 2009, 12:31

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė zheniax » 05 Spa 2011, 10:47

o perkant brangias zvakes tarpas buna jau sureguliuotas ar kaip visas pigesnes perkant reik pereguliuot.cia siaip del bendro isprusimo.
subaru impreza 1.6 buvo
subaru impreza 1.8 turbo-buvo
subaru impreza 2.0 buvo
subaru legacy 90 1,8 monobanditas-buvo
subaru impreza 2.2
Vartotojo avataras
zheniax
 
Pranešimai: 283
Užsiregistravo: 15 Vas 2011, 17:50
Miestas: kaisiadorys

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė xennon » 05 Spa 2011, 15:35

Iridinem zvakem gamintojai nerekomenduoja reguliuoti tarpu.
xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė Diver » 05 Spa 2011, 16:55

na as savo reguliavau, nes dariau tarpelius pagal NGK LPG zvakiu. vaziuoja gerai.
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 660&type=1
subaru outback H6 2001 europa, dujos. parduotas
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
besidomintiems nardymu http://www.nautilius.lt
Vartotojo avataras
Diver
 
Pranešimai: 1667
Nuotraukos: 0
Užsiregistravo: 10 Kov 2009, 11:18
Miestas: Klaipeda

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė zheniax » 05 Spa 2011, 17:37

gal dr galite kasnors trumpai papasakoti apie zvakiu rusis ir skirtumus... :?
subaru impreza 1.6 buvo
subaru impreza 1.8 turbo-buvo
subaru impreza 2.0 buvo
subaru legacy 90 1,8 monobanditas-buvo
subaru impreza 2.2
Vartotojo avataras
zheniax
 
Pranešimai: 283
Užsiregistravo: 15 Vas 2011, 17:50
Miestas: kaisiadorys

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė darkashmarka » 06 Spa 2011, 17:55

Nu tai Iridines daug laidesnes zvakes elektrai beveik varzos neturincios , todel geresne kibirkstis geriau kuras sudega, iridis labiau atsparus karsciui , gerai dirba prie dideliu sukiu nepraranda savybiu , o LPG zvakes irgi iriidzio pagrindu pagamintos turi platu kaitrumo diapazona nuo 6 iki 8 laipsniu , kuom kitos zvakes nepasizymi, todel ir ziema ir vasara ir prie dideliu sukiu stabiliai dirba ant duju ,nes kuras labai jautrus, dujoms turi buti geras degimas.
darkashmarka
 
Pranešimai: 54
Užsiregistravo: 10 Bir 2009, 12:31

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė ZLODEY » 26 Spa 2011, 17:14

ar teisingai radau kad i visus EJ207 EUDM/JDM STi eina NGK PFR6G Platinum zvakes ? :roll:
Vartotojo avataras
ZLODEY
 
Pranešimai: 727
Užsiregistravo: 10 Lie 2007, 14:14

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė Remis7 » 26 Spa 2011, 17:48

ZLODEY rašė:ar teisingai radau kad i visus EJ207 EUDM/JDM STi eina NGK PFR6G Platinum zvakes ? :roll:

jos tinka:
Forester SG nuo 2003m. 2,5 155kw
Impreza GC, GF nuo 1994m. iki 2000m. 2,0 galo 155kw
Impreza GD ir GG nuo 2001m. 2,0 WRX STI 195kW ir 235kW
╭∩╮(◣_◢)╭∩╮╭∩╮(◣_◢)╭∩╮
2007 [S11] FORESTER 2.5XS WAGON 253 EMPI SOHC NA RAISED SUSPENSION FULLTIME AWD AT US FLEX FUEL E85 & LPG
Degalų sanaudos https://www.spritmonitor.de/en/detail/669821.html
Vartotojo avataras
Remis7
 
Pranešimai: 653
Nuotraukos: 0
Užsiregistravo: 20 Rgp 2007, 21:04
Miestas: Lekeciai

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė ZLODEY » 27 Spa 2011, 10:42

siaip zmones rekomenduoja paimti #2667 NGK Iridium BKR7EIX , skirtumo praktiskai nera, turbut taip ir padarysiu...
beje kokia galetu but geriausia kaina Lietuvoje, kas galetu padet? ar vezt is USA? :)
Vartotojo avataras
ZLODEY
 
Pranešimai: 727
Užsiregistravo: 10 Lie 2007, 14:14

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė xennon » 27 Spa 2011, 14:17

Taigi sakiau, turiu vietoj... 130 Lt
xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė darkashmarka » 30 Spa 2011, 17:00

idomu kodel mano skelbime , konkurentu reklamos ?

Iridiniu zvakiu komplektas 125lt
darkashmarka
 
Pranešimai: 54
Užsiregistravo: 10 Bir 2009, 12:31

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė xennon » 30 Spa 2011, 18:47

Kai zmogus paklausia, ar kas galetu padet, naturalu, kad galintys padeti jam atsako. O kad temos autorius skaito sita foruma tik tiek, kiek uztrunka pakelti savo tema i virsu, tai niekas nekaltas. Didesne reklama as izvelgiu pastoviam temu kilnojime, kas pagal sio forumo taisykles yra draudziama. :wink:
xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė ZLODEY » 03 Lap 2011, 18:37

#2667 NGK Iridium BKR7EIX turbut parduodamos jau su teisingu tarpu, bet kazkaip nerandu pas save PDFuose koks is tikruju turetu but teisingas situ zvakiu gap'as ? 0.7-0.8mm visoms?
Vartotojo avataras
ZLODEY
 
Pranešimai: 727
Užsiregistravo: 10 Lie 2007, 14:14

Re: NGK zvakes , zvaklaidziai , lamda zondai

Standartinė xennon » 03 Lap 2011, 18:56

Gamintojo info:

Q: Do I need to set the "gap" when installing a new set of plugs?

A: Maybe. A spark plug part number might fit hundreds of different engines from many different manufacturers. Although the NGK factory will set the gap to a pre-selected setting, this may not be the right gap for your particular engine. The incorrect plug gap for your engine can contribute to a high rate of misfires, loss of power, plug fouling, poor fuel economy, and accelerated plug wear. It is always best to check the gap against the manufacturer's specifications. If adjusting the gap on fine wire or precious metal plugs such as platinum or iridium be very careful not to apply any pressure or prying force to the fine wire center electrode or insulator as they can be damaged. The gap should be adjusted by only moving the ground electrode.

Another consideration that should be taken into account is the extent of any modifications that you may have made to the engine. As an example, when you raise compression or add forced induction (a turbo system, nitrous or supercharger kit) you must reduce the gap (about .004" for every 50 hp you add). However, when you add a high power ignition system (such as those offered by MSD, Crane, Nology) you can open the gap from .002-.005".


Placiausiai paplitusi instrukcija tarp vartotoju ir pardaveju:

Do NOT Gap Iridium Spark Plugs :!: :wink:
xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

AnkstesnisKitas

Grįžti į Turgus

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių

cron