Legacy 3.0R tiuningas

Automobilio galimybių tobulinimas

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė paulikas » 23 Lap 2009, 23:51

Tomas_as rašė:
paulikas rašė:bet tai ot tos audi, ane, variklis 1,8 o smarves kaip pas wrx 2,5 :)

nepergyvenk, labai lengvai pasiilgina.. :lol:

ta prasme ? :roll:
colt czt 1.5 turbo :twisted:
Vartotojo avataras
paulikas
 
Pranešimai: 1805
Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 18:37
Miestas: Kaunas

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė Philasz » 24 Lap 2009, 08:22

Erikas rašė:1.8 o smarves kaip pas mano lavona ish sveicarijos buvo... 2.0.


nzn ar taip supratau tavo "humora"..tiesiog-savu laiku kiek domejausi 1,8T varikliais,tai gana geru atsiliepimu girdejau+kad variklis turi rezervu+gan lengva uzkelti tam tikra kieki kumeliu
PARDUODU U/P,BABINA,laisvu ranku irangahttp://www.subaruklubas.com/forum/viewthread.php?forum_id=3&thread_id=7651&pid=122646#post_122646

DON'T DRINK AND DRIVE!
JUST SMOKE AND FLY... :)
Vartotojo avataras
Philasz
 
Pranešimai: 975
Užsiregistravo: 12 Sau 2007, 08:36
Miestas: Vilnius

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė Tomas_as » 24 Lap 2009, 08:40

paulikas rašė:
Tomas_as rašė:
paulikas rašė:bet tai ot tos audi, ane, variklis 1,8 o smarves kaip pas wrx 2,5 :)

nepergyvenk, labai lengvai pasiilgina.. :lol:

ta prasme ? :roll:

ta savo 2,5 vos ne iki 300 gali su standartine turba uzsikelt.
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė Jonas6x6 » 24 Lap 2009, 10:04

tas 1,8 motoras yra tas pats senasis golpo 1,8, tik su pakeista daugiavožtuvine galva ir užmauta sraige. Iš jo ir taip nemažai paimta, todėl dar keliant galią žinau daug žmonių kurie sudegino variklius.
Dar pamenu, kai dirbau modernoje, jie turėjo TT 1,8 turbo su raudonom raidelėm, ir calibrą turbo 4x4. Tai calibra darydavo tą audelę skersai išilgai. Smagu būdavo pažiūrėti, tuo metu tos mašinos atrodė kaip dievų siūstos :)
SUBARU AUTOMOBILIŲ REMONTAS IR NUOMA
DIAGNOSTIKA VISIEMS SUBARU MODELIAMS;http://www.premus.lt
37-323233;610-26939;Betygalos g.14,Kaunas N54.90435;E23.88318
taip pat FB:
http://www.facebook.com/SubaruNuoma/info
http://www.facebook.com/forestertuning/info
Vartotojo avataras
Jonas6x6
 
Pranešimai: 4970
Nuotraukos: 0
Užsiregistravo: 01 Sau 2007, 21:41
Miestas: Kaunas

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė JohnSmith » 24 Lap 2009, 10:44

Tomas_as rašė:ta savo 2,5 vos ne iki 300 gali su standartine turba uzsikelt.

Tik spek po to naujus dezes krumplius ikelinet :D
JohnSmith
 

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė JohnSmith » 24 Lap 2009, 10:45

Ir is viso baikit svaigti su lavonu pasildimu, t.y. atmosferiko "chipavimais"... :?
JohnSmith
 

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė Tomas_as » 24 Lap 2009, 11:46

JohnSmith rašė:
Tomas_as rašė:ta savo 2,5 vos ne iki 300 gali su standartine turba uzsikelt.

Tik spek po to naujus dezes krumplius ikelinet :D

Tai kad kazkaip neluzta tie krupliai kolkas nors aisku dar nera pilnai tu 300, bet va standartine sankaba jau praslysta gerai uzdrozus. Pasikeisiu sankaba tada gal ateis ir krumpliu eile :D Siaip krumpliai neatlaiko pagrinde del niutonu o su 2.5 ir standartine turba labai graziai ju galima daug pasidaryt nors ag dar bus nedaug :) Pas Toma28 laike gan ilga laika kiek zinau, nu bet jis unikumas daugumoj sriciu :)
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė andrius_wrx » 24 Lap 2009, 13:00

JohnSmith rašė:Ir is viso baikit svaigti su lavonu pasildimu, t.y. atmosferiko "chipavimais"... :?

tokiu buvo, yra ir visada atsiras. viena sitam forume jau bent kelis kartus apie ta pati diskutavom. :D

Tomas_as -> turiu savo isemes sankaba exedy keramika 3 lapeliu dar geros bukles su diskatorium. gal nori? :)
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė Tomas_as » 24 Lap 2009, 13:36

andrius_wrx rašė:Tomas_as -> turiu savo isemes sankaba exedy keramika 3 lapeliu dar geros bukles su diskatorium. gal nori? :)

Nori kad greiciau deze sulauzyciau tada dar ir deze pasiulysi kur turi? :D Be to vibruoja ta triju lapeliu belekaip nelabai tinkama kasdienai kiek teko girdet. Kolkas rimtai apie keitima dar negalvoju, reikia sita standartine uzmust, du metus droziu niekaip nesusidrozia.. :D
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė andrius_wrx » 24 Lap 2009, 13:54

Tomas_as rašė:Nori kad greiciau deze sulauzyciau tada dar ir deze pasiulysi kur turi? :D

nebeturiu, vakar pardaviau
Be to vibruoja ta triju lapeliu belekaip nelabai tinkama kasdienai kiek teko girdet.

taip, ji vibruoja. pas mane gan stipriai, kadangi gal del seno smagracio.
Aisku, kiti kad ir ka nusiperka, kad ir kaip blogai - sako viskas ok. tikrai ne vienas yra, kuriem 3 lapeliai viskas gerai. :D
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė Tomas28 » 24 Lap 2009, 14:33

Tomas_as rašė:
JohnSmith rašė:
Tomas_as rašė:ta savo 2,5 vos ne iki 300 gali su standartine turba uzsikelt.

Tik spek po to naujus dezes krumplius ikelinet :D

Tai kad kazkaip neluzta tie krupliai kolkas nors aisku dar nera pilnai tu 300, bet va standartine sankaba jau praslysta gerai uzdrozus. Pasikeisiu sankaba tada gal ateis ir krumpliu eile :D Siaip krumpliai neatlaiko pagrinde del niutonu o su 2.5 ir standartine turba labai graziai ju galima daug pasidaryt nors ag dar bus nedaug :) Pas Toma28 laike gan ilga laika kiek zinau, nu bet jis unikumas daugumoj sriciu :)


ramiai :) laike ir laiko ta deze ir jau daugiau nei 300 ag :D
ready, steady, b00st... :D
Vartotojo avataras
Tomas28
 
Pranešimai: 1481
Užsiregistravo: 18 Kov 2007, 14:40
Miestas: Vilnius

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė Erikas » 24 Lap 2009, 16:19

JohnSmith rašė:
Tomas_as rašė:ta savo 2,5 vos ne iki 300 gali su standartine turba uzsikelt.

Tik spek po to naujus dezes krumplius ikelinet :D


eik nasioc skaityti nesukaves. Kokius dar krumplius ? pas 2,5 jau kitokiad deze lyginant su 2,0 wrx ir tai jei visokie kreivarankiai nekisa savo kreivu abiejiu ranku auganciu is siknos tai tos dezes laiko labai gerai.
1997 Mercedes Benz Vito V230
1990 VW Golf MK1 Cabrio
Vartotojo avataras
Erikas
 
Pranešimai: 3519
Užsiregistravo: 31 Sau 2007, 19:56
Miestas: Vilnius

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė andrius_wrx » 24 Lap 2009, 16:19

Erikas rašė:
JohnSmith rašė:
Tomas_as rašė:ta savo 2,5 vos ne iki 300 gali su standartine turba uzsikelt.

Tik spek po to naujus dezes krumplius ikelinet :D


eik nasioc skaityti nesukaves. Kokius dar krumplius ? pas 2,5 jau kitokiad deze lyginant su 2,0 wrx ir tai jei visokie kreivarankiai nekisa savo kreivu abiejiu ranku auganciu is siknos tai tos dezes laiko labai gerai.

cia tu apie 2002 metu wrx dezes?
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė Philasz » 24 Lap 2009, 16:58

Jonas6x6 rašė:tas 1,8 motoras yra tas pats senasis golpo 1,8, tik su pakeista daugiavožtuvine galva ir užmauta sraige. Iš jo ir taip nemažai paimta, todėl dar keliant galią žinau daug žmonių kurie sudegino variklius.
Dar pamenu, kai dirbau modernoje, jie turėjo TT 1,8 turbo su raudonom raidelėm, ir calibrą turbo 4x4. Tai calibra darydavo tą audelę skersai išilgai. Smagu būdavo pažiūrėti, tuo metu tos mašinos atrodė kaip dievų siūstos :)


Na kazkada ieskojausi A4..tai buvau uztikrintas,kad butent 1,8T (150 arba 170AG) nebrungiai ir gan saugiai ~ 200Ag galima pasidaryti...greiciu deze,sankaba atlaiko..
PARDUODU U/P,BABINA,laisvu ranku irangahttp://www.subaruklubas.com/forum/viewthread.php?forum_id=3&thread_id=7651&pid=122646#post_122646

DON'T DRINK AND DRIVE!
JUST SMOKE AND FLY... :)
Vartotojo avataras
Philasz
 
Pranešimai: 975
Užsiregistravo: 12 Sau 2007, 08:36
Miestas: Vilnius

Re: Legacy 3.0R tiuningas

Standartinė stai » 24 Lap 2009, 17:15

Philasz rašė:
Jonas6x6 rašė:tas 1,8 motoras yra tas pats senasis golpo 1,8, tik su pakeista daugiavožtuvine galva ir užmauta sraige. Iš jo ir taip nemažai paimta, todėl dar keliant galią žinau daug žmonių kurie sudegino variklius.
Dar pamenu, kai dirbau modernoje, jie turėjo TT 1,8 turbo su raudonom raidelėm, ir calibrą turbo 4x4. Tai calibra darydavo tą audelę skersai išilgai. Smagu būdavo pažiūrėti, tuo metu tos mašinos atrodė kaip dievų siūstos :)


Na kazkada ieskojausi A4..tai buvau uztikrintas,kad butent 1,8T (150 arba 170AG) nebrungiai ir gan saugiai ~ 200Ag galima pasidaryti...greiciu deze,sankaba atlaiko..

kaip zinau qautro eina su gamikliniais kaltinukais ...
transformojam i STI
Vartotojo avataras
stai
 
Pranešimai: 79
Užsiregistravo: 15 Spa 2008, 17:30

AnkstesnisKitas

Grįžti į Garažas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių