Kebulo lengvinimas

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė andrius_wrx » 21 Spa 2009, 08:57

Notorious rašė:Nedaėjus iki punkto "Jei einant toliau" kiek tikimąsi numesti KG? Jei tarkim mašina būtų classic impreza 2.0 sedanas.

sunku pasakyti, manau iki 100kg.
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė Tomas_as » 21 Spa 2009, 09:12

Beje, butu idmi info kiek sveria atskirai pvz.: ABS, AC, cruise.

Siaip rimtai lengvinant jau statomi lankai, jie tuo paciu padidina masinos standuma (aisku ir dadeda kazkiek svorio) bet tuo paciu galima ispjaustyti daugiau skardu, nebesijaudinant del elementu standumo (darant sklyes/ertmes jose ir pan.)
Taip pat buna ir lengvesniu variklio skyriaus komponentu (radiatoriai, ismetimo kolikai), transmisijos elementai (lengvinti smagraciai pvz), vaziuokles elementai (stabilizatoriai, sakes, stabdziu diskai, ratlankiai) ir tttt.
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė xennon » 21 Spa 2009, 09:13

xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė Notorious » 21 Spa 2009, 09:17

Daugiausiai sveria akumas ir zapaskė :D

O nuėmus 100 KG nuo mašinos, ką pirmą turėtu pajusti vairuotojas? (teigiamo ir neigiamo)
1994 Legacy 2.0L GL MT - Pirmasis ir labai patikes Subaru
1998 Forester 2.0L GL AT - Apie Forika tik geri prisiminimai

2005 Legacy 2.0L GL MT - Patikti 8-)
Vartotojo avataras
Notorious
 
Pranešimai: 699
Užsiregistravo: 21 Lie 2008, 09:17
Miestas: Dublin 0852487825

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė andrius_wrx » 21 Spa 2009, 09:36

Tomas_as rašė:Beje, butu idmi info kiek sveria atskirai pvz.: ABS, AC, cruise.

Siaip rimtai lengvinant jau statomi lankai, jie tuo paciu padidina masinos standuma (aisku ir dadeda kazkiek svorio) bet tuo paciu galima ispjaustyti daugiau skardu, nebesijaudinant del elementu standumo (darant sklyes/ertmes jose ir pan.)
Taip pat buna ir lengvesniu variklio skyriaus komponentu (radiatoriai, ismetimo kolikai), transmisijos elementai (lengvinti smagraciai pvz), vaziuokles elementai (stabilizatoriai, sakes, stabdziu diskai, ratlankiai) ir tttt.

na cruise tai gal net 1 kg nesveria :D
P.S. pasirodo sveria net 1,5kg
Paskutinį kartą redagavo andrius_wrx 21 Spa 2009, 09:38. Iš viso redaguota 1 kartą.
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė andrius_wrx » 21 Spa 2009, 09:37

Notorious rašė:O nuėmus 100 KG nuo mašinos, ką pirmą turėtu pajusti vairuotojas? (teigiamo ir neigiamo)

labai lengva. isisodink keleivi kuris sveria 100kg, pavazinek, tada islaipink ir suprasi :D
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė Tomas_as » 21 Spa 2009, 09:37

Notorious rašė:Daugiausiai sveria akumas ir zapaskė :D

O nuėmus 100 KG nuo mašinos, ką pirmą turėtu pajusti vairuotojas? (teigiamo ir neigiamo)

Gal ir nieko nepajusi del isibegejimo, nors realiai nauda bus nes galinguma reikia skaiciuot ag/1000kg tai kazkiek santykis pageres. O kad pajusi diskomforta garso atzvilgiu tai tikrai :) Siuo momentu laikinai vazineju be galiniu sediniu, tai tam tikri jausmai yra kai girdi kaip akmenukai dauzosi i kebula ir ismetimas dar garsiau burzgia :D
Beje ziuriu kad cruise control sveria tik apie 1.4 kg tai nelabai verta isiminet del svorio, kaskita su A/C (~18 kg) ir zapaske (apie 12 kg) :)
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė Andrius555 » 21 Spa 2009, 10:55

andrius_wrx rašė:
Notorious rašė:O nuėmus 100 KG nuo mašinos, ką pirmą turėtu pajusti vairuotojas? (teigiamo ir neigiamo)

labai lengva. isisodink keleivi kuris sveria 100kg, pavazinek, tada islaipink ir suprasi :D


Labai daug tas svoris duoda gale. Pvz lakstant ant ežerų jei isisodini į gala kokį ~80kg, tai valdymas visiškai kitoks pasidaro.
Subaru Impreza WRX STI MY97
Vartotojo avataras
Andrius555
 
Pranešimai: 2146
Užsiregistravo: 06 Sau 2007, 14:18
Miestas: Vilnius

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė Tomas_as » 21 Spa 2009, 10:58

Geras pastebejimas del svorio gale. Teko ziureti kazkada laida kaip ruosiamas raliui fordas. Tai i gala (po bagazines dugnu specialiai dedamas svoris, nes reikia kompensuot priekyje esancio variklio ir transmisijos svori, kad butu tolygesnis pasiskirstymas. Neveltuo ralyje ruostam automobilyje sedynes leidziamos kuo zemiau ir stumiamos kuo toliau i gala (tuo paciu istraukiant visa vairo mechanizma).
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė Notorious » 21 Spa 2009, 11:30

Andrius555 rašė:
andrius_wrx rašė:
Notorious rašė:O nuėmus 100 KG nuo mašinos, ką pirmą turėtu pajusti vairuotojas? (teigiamo ir neigiamo)

labai lengva. isisodink keleivi kuris sveria 100kg, pavazinek, tada islaipink ir suprasi :D


Labai daug tas svoris duoda gale. Pvz lakstant ant ežerų jei isisodini į gala kokį ~80kg, tai valdymas visiškai kitoks pasidaro.

Kitoks - t.y. geresnis ar blogesnis? :)
Jei gerai suprantu pridėjus gale svorio, priekis nebe taip understeerintų?
1994 Legacy 2.0L GL MT - Pirmasis ir labai patikes Subaru
1998 Forester 2.0L GL AT - Apie Forika tik geri prisiminimai

2005 Legacy 2.0L GL MT - Patikti 8-)
Vartotojo avataras
Notorious
 
Pranešimai: 699
Užsiregistravo: 21 Lie 2008, 09:17
Miestas: Dublin 0852487825

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė Andrius555 » 21 Spa 2009, 11:36

Notorious rašė:Kitoks - t.y. geresnis ar blogesnis? :)
Jei gerai suprantu pridėjus gale svorio, priekis nebe taip understeerintų?



Blogesnis, didesnis svoris gale, didesnė ir galo inercinė jėga :). Visiškai kitokios trajektorijos ir t.t tada.
Subaru Impreza WRX STI MY97
Vartotojo avataras
Andrius555
 
Pranešimai: 2146
Užsiregistravo: 06 Sau 2007, 14:18
Miestas: Vilnius

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė Speedy_Gonzalez » 21 Spa 2009, 11:42

Andrius555 rašė:
Notorious rašė:Kitoks - t.y. geresnis ar blogesnis? :)
Jei gerai suprantu pridėjus gale svorio, priekis nebe taip understeerintų?



Blogesnis, didesnis svoris gale, didesnė ir galo inercinė jėga :). Visiškai kitokios trajektorijos ir t.t tada.


Sakyciau ne blogesnis, o ne toks kaip esi iprates :) Na ir siaip jei galas jau labai labai lengvas, per tramplynus nepasokinesi... turi but svorio paskirstymas!
Konstruktorius
Vartotojo avataras
Speedy_Gonzalez
 
Pranešimai: 716
Nuotraukos: 0
Užsiregistravo: 29 Gru 2006, 15:54
Miestas: Vilnius

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė JazzMan » 21 Spa 2009, 23:57

Kokia masina ruosiesi raliui ruost?kaip matau tanka tik?
JazzMan
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: 29 Kov 2009, 14:03

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė subariuxxx » 22 Spa 2009, 06:03

Jei tikrai ruoši auto raliui, neskubėk visko pjaustyti ar nuiminėti (tuo labiau keisti į plastmasę, aliuminį ar organinį stiklą)- ralyje galioja griežti techniniai reglamentai, kuriuose smulkiai surašyta kas galima, o ko ne, priklausomai nuo klasės, kurioje žadi važiuoti. :!:
subariuxxx
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 22 Rgs 2009, 06:09

Re: Kebulo lengvinimas

Standartinė HDi » 22 Spa 2009, 18:03

JazzMan rašė:Kokia masina ruosiesi raliui ruost?kaip matau tanka tik?


Aš tai pagal T55 tai tik traktorių Volvo radau :D:D:D
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Daily
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Pardavime
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota
Vartotojo avataras
HDi
 
Pranešimai: 1214
Užsiregistravo: 10 Spa 2008, 16:50
Miestas: Trakai - Vilnius

AnkstesnisKitas

Grįžti į Kėbulas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių

cron