non turbo, gt, wrx, sti vairo kaloneliu skirtumas

non turbo, gt, wrx, sti vairo kaloneliu skirtumas

Standartinė MidaX » 19 Lap 2013, 12:48

perdarant angla pastebejau, kad is gc jdm wrx isimta vairo kalonele susisuka nuo lock iki full lock, nepilnai 3 kartus, europines atmosferkes kalonke virs 3 kartu. Pagal poperizma gc jdm wrx perdavimas 15:1. Gal kas zinot perdavimus atmosferkes, naujo wrx, sti modeliu ir kitu? Taippat susukimas nuo lock iki full lock.
Laukiami visi pastebejimai :)
p.s. Apie sti quick steering zinom :)
p.p.s. Nuo lock iki full lock - vairo apsisukimu skaicius nuo max susukto i kaire iki max susukto i desne :)
Nissan 200sx S13 '89m. - sold
Nissan 200sx S14 '95m. - stolen
Subaru Impreza WRX '03m. - sold
MidaX
 
Pranešimai: 826
Užsiregistravo: 13 Sau 2009, 22:56
Miestas: Kaunas



Grįžti į Pakaba

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių

cron