Galinis kėbulo sutvirtinimas

Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Dzhedaj » 29 Bir 2010, 14:51

Beskaitinėdamas forumus, radau tokį dalyką, kaip rear chassis bridge.
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1968168

Iš esmės, tai yra atatampos tarp kėbulo viršaus ir apačios, sustiprinančios stačiakampę konstrukciją X'u.
Ar tikrai taip juda kėbulo viršus, apačios atžvilgiu važiuojant? Neblogai judėjimą iliustruojantis video čia:
http://www.carlabdevelopment.com/engine ... brace.html

Atsiliepimai apie produktą labai geri, dauguma sako pajutę didelį skirtumą. Aišku iš karto atsirado ir savadarbių variantų:
http://www.dirtyimpreza.com/forums/show ... p?p=225148

Manau, suradus tinkamo atsparumo (ne senukuose parduodamo metalo spalvos plastelino) komponentus, galima nesunkiai pasidaryti tokį įrenginį...Tik man kažkaip atrodo, kad troso užspaudimas gali būti silpna vieta ir galbūt patikimiau būtų naudoti grandinę? Tokiu atveju galbūt užtektų dviejų komponentų (kad sumažėtų galimai netvirtų vietų kiekis) - grandinės, kurios paskutinė kilpa tiesiog suktųsi su varžtu kėbulo apačioje, ir tempiklio, kurio viename gale kilpa sukasi kėbulo viršuje, o prie kitos tvirtinasi grandinė...
Impreza WRX MY05
Vartotojo avataras
Dzhedaj
 
Pranešimai: 438
Užsiregistravo: 13 Lie 2007, 20:02
Miestas: Kaunas

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Tomas_as » 29 Bir 2010, 16:19

O rasporkes tarp stakanu jau susidejes? Manantieji, kad reikia standint kebula, pradeda nuo ju.
Populiariausias "komplektukas":
Paveikslėlis

Tie troseliai nerimtai atrodo, dirba tik ant tempimo ir tt. Geriau jau galui iskart imt toki:
Paveikslėlis

O su GRANDINEM tai neprasideciau :lol:
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Zeta » 29 Bir 2010, 16:45

O kur tokias "rasporkes" isigyt? kokia mazdaug kaina? tinka visiems modeliams?
Zeta
 
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 07 Bir 2010, 10:39

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė andrius_wrx » 29 Bir 2010, 16:46

Pirmiausia atsakykit sau i klausima - kur vaziuosit, kad reikalingos rasporkes.
Gal tuos pinigus geriau skirti geresnem stabdziu kaladelem arba stabilizatoriams, naujiems amortikams ar dar kam.
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Zeta » 29 Bir 2010, 16:50

Cchhhmmmm.... siaip be abejo moreciau viso to, ka isvardijai, bet nemanau, kad tos "rasporkes" tiek kainuoja... gal as klystu?
Zeta
 
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 07 Bir 2010, 10:39

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Tomas_as » 29 Bir 2010, 16:50

Pritariu andriui.
O kainos, jei kalbet apie ta "komplektuka" tai bent jau man sumoj jis gavosi apie 800 Lt. Internete reik ziuret, buna kiti ir labai pigiai atiduoda.
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Zeta » 29 Bir 2010, 16:56

Jei kalba eina apie tokius pinigus, tada ir as jam pritariu =D Nes kolkas nejauciu, kad mano stogas taip vazinetu i sonus :D Nebent liepos 3 (jei pavyks atvaziuot) per slaloma tai pajusiu....
Zeta
 
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 07 Bir 2010, 10:39

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė aiva » 29 Bir 2010, 17:05

Tomas_as rašė:O rasporkes tarp stakanu jau susidejes? Manantieji, kad reikia standint kebula, pradeda nuo ju.
Populiariausias "komplektukas":
Paveikslėlis

Tie troseliai nerimtai atrodo, dirba tik ant tempimo ir tt. Geriau jau galui iskart imt toki:
Paveikslėlis

O su GRANDINEM tai neprasideciau :lol:

Jau geriau pasneketi kas daro tokiu dalykus LT (pvz kas lankus deda), gal net pigiau turetu gautis ir koki 100 kartu patikimiau. Su tokia rasporke gavus smugi i sona rato labai graziai ties lenkimo vietomis susilenks ir visas kelmas isvaziuos is savo vietos.

Rasporkiu darbas tvirtai laikyti kebula ir mazinti svyravimus soninius. Jos turi buti vietisos, net atitinkamu kampu padarytos, nes kitu atveju is tokiu bedos daugiau nei naudos.
Impreza RS sold :(
Ford Focus
Volvo S60
Saab 9-5 2.3T
Vartotojo avataras
aiva
 
Pranešimai: 320
Užsiregistravo: 12 Vas 2009, 10:14
Miestas: Kaunas

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Edb_auto » 29 Bir 2010, 17:25

Zeta rašė:O kur tokias "rasporkes" isigyt? kokia mazdaug kaina? tinka visiems modeliams?

Yra daugybė saitų iš kur galima juos užsisakyti, viena is tokių : http://www.gruppe-s.com/Subaru/subsus.htm
kaina $135.00

Jeigu mėgėjiškam sportui - gal kažkokia prasmė ir yra, jei gatvei ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Prieš neatstatomai nulužtant notebook'o diskui turėjau keletą nuorodų į profesionalių tiunerių straipsnius, kur gana logiškai buvo argumentuojama apie vienų ar kitų automobilio upgrad'ų naudingumą ir "price/performance" mėgėjiškame sporte ar gatvės pasivažinėjimuose. Kiek prisimenu visi tie strut bar tipo įrenginiai buvo poziciuonuojami gana toli nuo pradžios.
Yra daug kitų performance tuning'o sričių kur price/performance santykis yra ženkliai geresnis.
Vartotojo avataras
Edb_auto
 
Pranešimai: 233
Užsiregistravo: 24 Geg 2008, 08:06
Miestas: prie Nemuno

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Tomas_as » 29 Bir 2010, 17:41

Taip, jos skirtos ne "patikimumui", su rasporkem - jei gausi i viena rata, tai greiciausiai pavaziuos ir priesingos puses kelmas. Betkokiu atveju - neverta gaudyt smugius i sonus :)
Siaip dazniausiai sitos ir originalios/gamyklines, kur eina i ivairius "spec STi edisionus" yra lengvos aliuminines, vientisas metalo vamzdis gal ir butu tvirtesnis jei teisingai pastatytas ir/ar neprivirintas ant snargliu, bet ir svoris ju atitinkamas. Zodziu priklauso kas, is ko, kaip ir uz kiek ji tau padarytu.
Zinant subariku kebulu standuma (ypac new age imprezu) tikrai pirmoj eilej galetu buti kiti "patobulinimai".
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Andrius555 » 29 Bir 2010, 19:53

Universale suprantu gale visokias rasporkes ir t.t ,o kam jas dėt į sedaną ? Kad paiilgėtu ?
Subaru Impreza WRX STI MY97
Vartotojo avataras
Andrius555
 
Pranešimai: 2146
Užsiregistravo: 06 Sau 2007, 14:18
Miestas: Vilnius

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Erikas » 29 Bir 2010, 20:00

Andrius555 rašė:Universale suprantu gale visokias rasporkes ir t.t ,o kam jas dėt į sedaną ? Kad paiilgėtu ?


Nu gi cypa kebulas sustandeja ir valdomumas gereja, ka tu ne gonscikas ?
1997 Mercedes Benz Vito V230
1990 VW Golf MK1 Cabrio
Vartotojo avataras
Erikas
 
Pranešimai: 3519
Užsiregistravo: 31 Sau 2007, 19:56
Miestas: Vilnius

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Tomas_as » 29 Bir 2010, 20:12

Andrius555 rašė:Universale suprantu gale visokias rasporkes ir t.t ,o kam jas dėt į sedaną ? Kad paiilgėtu ?

Del tos pacios priezasties kaip universalui tik universalui gale aktualiau.
Su pailgejimu labiau susijes STi spoileriu dejimas vietoj standartinio, rasporke gi, beveik nesimato isoriskai :)

P.S. Cia "cusco" reklaminis klipukas kuriam atseit milimetrais ismatuoja kiek daugiau "atidirba" amortikai o ne besilankstantis kebulas idejus rasporke (japoniskai) :D
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Dzhedaj » 29 Bir 2010, 21:43

Pradėjom apie vieną, tęsiam apie kitą :)
Rasporkė sutvirtina kėbulą horizontaliai. Jeigu grubiai pažiūrėtume į gaunamą kėbulo formą, gausim du stačiakampius, kurie sudėti vienas ant kito. Hipotetiškai įsivaizduokime, kas bus, jei tokį stačiakampį stumsime už vieno ar kito viršutinio kampo, jis lengvai deformuosi.
O dabar įsivaizduokime stačiakampį, kuris sutvirtintas X'u. Jeigu už vieno ar kito viršutinio kampo stumsime į šoną, tai deformuotis neleis viena iš X'o linijų, kuri bus tempiama priklausomai nuo krypties (kita bus gniuždoma). Tokios X'inės atatampos naudojamos daugybėje sričių nuo labai seniai, pradedant aviacija, baigiant architektūra.

Siūlau pasiskaitinėti subaristų forumuose atsiliepimus apie rear chassis bridge ir pagalvoti, kaip juda kėbulas posūkiuose (jei video tingisi žiūrėti), tada skeptiškai iš karto moti ranka.
Pats sau kol kas daryti ir dėti nieko nesiruošiu, tik noriu suteikti šokių tokių minčių pamąstymui, prieš metant pinigus rasporkėms, kurias tikrai daug kas naudoja, bet ar tikrai pajaučia kažkokį efektą?
Impreza WRX MY05
Vartotojo avataras
Dzhedaj
 
Pranešimai: 438
Užsiregistravo: 13 Lie 2007, 20:02
Miestas: Kaunas

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė aiva » 29 Bir 2010, 21:49

Andrius555 rašė:Universale suprantu gale visokias rasporkes ir t.t ,o kam jas dėt į sedaną ? Kad paiilgėtu ?

Rasporkes sutvirtina kebula, mazina jo "vaiksciojima", tolygiau leidzia dirbti amortizatoriams posukiuose. Veikia panasiai kaip stabilizatoriai, tik is vaziuokles virsaus. Jei kyla klausimas kiek is to naudos, panaudoje raspokes nuimkit jas ir po to pabandykit atstatyti i vieta. Pamatysit kiek kebulas bus pavaziaves. Tas past kebulo vaiksciojimas galioja ir sedanams. Stiklo remas nesuteikia tokio stabilumo vis tiek.
Impreza RS sold :(
Ford Focus
Volvo S60
Saab 9-5 2.3T
Vartotojo avataras
aiva
 
Pranešimai: 320
Užsiregistravo: 12 Vas 2009, 10:14
Miestas: Kaunas

Kitas

Grįžti į Kėbulas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių