Galinis kėbulo sutvirtinimas

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Dzhedaj » 30 Bir 2010, 08:52

Aišku galima rimčiau sustiprinti. Bet visada reikėtų žiūrėti į modo kainos ir atnešamos naudos santykį :)
Skaitydamas atsiliepimus susidariau nuomonę, kad nauda pasijaučia akivaizdžiai (neradau nei vieno, kuris nepajautė skirtumo), o kaina minimali.
Impreza WRX MY05
Vartotojo avataras
Dzhedaj
 
Pranešimai: 438
Užsiregistravo: 13 Lie 2007, 20:02
Miestas: Kaunas

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė ZLODEY » 30 Bir 2010, 09:01

aisku TEISINGAI yra galvot ir apie prioritetus, bet jeigu yra NORAS :) tai valdomumui kebula ir pakaba standinti visada apsimoka... bet cia irgi, kaip ir visur, yra "kita medalio puse" ;)
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
ZLODEY
 
Pranešimai: 727
Užsiregistravo: 10 Lie 2007, 14:14

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Dzhedaj » 30 Bir 2010, 09:06

ZLODEY rašė:o siaip, kas lieciai konkreciai stia "mod'a" (grynai kaimiska) tai jeigu yra noro as nesuprantu kodel vietoj situ nesamoniu nepanaudoti is karto paprasto "kryziaus" is metaliniu vamzdziu (apvaliu ar staciakampiu) , dar ir sutvirtintu per viduri... tai jeigu turit vaizdutote galima suprast kad fiziskai raudonu ir melynu deformaciju (pvz. virsuj) jau nebus!
P.S: grynai teoriskai ir vel gi fiziskai/mechaniskai tai jeigu sitos grandines labai stipriai uzverztos, jos pacios jau deformuos kebulo taskus, kai juos reikia tik uzfiksuoti, t.y. kad nesikeistu atstumas tarp tasku :P


Suveržiama tik tiek, kad būtų įtempimas, jokiu būdu nekeičiant atstumo tarp taškų.
Kryžius iš vamzdžių, be abejo, yra efektyvesnis, nes abi įstrižainės priešinsis tempimui ir gniuždymui. Toks ir būdavo pardavinėjamas, bet kaina jo buvo keli šimtai $. Dar kartą siūlau užmesti akį:
http://www.carlabdevelopment.com/engine ... brace.html

Trosai pasiekia praktiškai tą patį rezultatą su mažesniu svoriu, patogesniu montavimu ir daug mažesne kaina.
Keistai lietuviškas požiūris, kad trosai yra nesaugu ir kaimiška, o dėti kažkokią rasporkę iš ebayjaus iš snarglinio vamzdžio, kuris bus ir tempiamas ir gniuždomas yra saugu ir sveikintinas modas :)

Nebūtinai kalbam apie laikus trasoj ir kiek kas pagerina juos. Kartoju, nebūtinai juk reikia vietoj padangų ar kaladėlių daryti kitus modus. Juolab, kad standesnis kėbulas geriau ne tik trasoj, bet ir kasdien, kas iš atsiliepimų sprendžiant ypač jaučiasi važiuojant nelygiu keliu, kokių pas mus daug.
Impreza WRX MY05
Vartotojo avataras
Dzhedaj
 
Pranešimai: 438
Užsiregistravo: 13 Lie 2007, 20:02
Miestas: Kaunas

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė andrius_wrx » 30 Bir 2010, 09:10

Go for it :!:
Parasysi atsiliepimus kai susidesi. Nieks taves neatkalbineja, tik daugelis mano kad neverta, nebus taip laukiamo efekto.
andrius_wrx
 
Pranešimai: 4520
Užsiregistravo: 03 Sau 2007, 19:15

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Dzhedaj » 30 Bir 2010, 09:25

Dar kartą kartoju - neparašiau čia dėl to, kad būtinai sau sugalvojau taip daryti, tiesiog pasidalinau rasta įdomia informacija :)
Impreza WRX MY05
Vartotojo avataras
Dzhedaj
 
Pranešimai: 438
Užsiregistravo: 13 Lie 2007, 20:02
Miestas: Kaunas

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė tomasm » 30 Bir 2010, 09:30

Andrius555 rašė:Viskas yra suprantama, su fizika tikrai gerai. Bet kai važinėjama su 7metu senumo padangom, tanagrinėm kaladėlėm ir svaigstama apie kažkokius keliu mm judėjimus, kuriu tu su šikna tikrai nepajusi,nes iki redline'o atsukama važiuojant tik tiesiai.. Ne nuo to pradedama.. :)

Ai nu vnž, čia big big IMHO


Sutinku su kolega, jeigu aisku pas tamstas auksciau isvardinti punktai yra top performace detales tai galima ir kebula standint.
93Legacy2.0Turbo
Vartotojo avataras
tomasm
 
Pranešimai: 419
Užsiregistravo: 15 Bal 2009, 15:07
Miestas: Kauno raj. Garliava

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė ZLODEY » 30 Bir 2010, 09:48

na matau kad daugelis mano jog toks modas tiesiog nereikalingas, laiko gaisimas.
as manau kad jeigu jau daryti tai bent minimaliai gerai. beje kiek supratau tai apatinis taskas yra tas kur tvirtinasi tokie gamykliniai vertikalus vamzdukai (mesti juos?). nesakau kad reikia pirkti is eBay ar dar kur (o ir nematau ten nieko gero is sitos srities) , bet jeigu jau nori daryti tai PADARYK. gal ne uz 50lt bet galima rimta sutrvirtinima gale padaryti ir jis veiks tau netik ant tempimo bet ir ant gniuzdimo (i abi puses) kaip ir pats sakei...
Vartotojo avataras
ZLODEY
 
Pranešimai: 727
Užsiregistravo: 10 Lie 2007, 14:14

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Tomas_as » 30 Bir 2010, 10:03

http://www.iwsti.com/forums/2900294-post28.html
Na tie reklaminiai atsiliepimai kaip "OMG its AWESOME" "WOW!" "This item totally rocks!" ar "OMFGOD, ROFL" kazkaip ispudzio nedaro :D Bet taip sutinku kad toks daiktas kazkiek savo darba atlieka. Bet atkeripk demesi koks daiktas reklamuojamas tam video kuri pateikei (ne troseliai o normali metaline kryzme) :arrow: http://www.carlabdevelopment.com/engineering/xbrace_gallery.html Va toks daiktas rimtesnis.

Kaip veikia rasporke:
Paveikslėlis
Dabar isivaizduok ar butu koks nors pasipriesinimo lankstumui efektas jei butu naudojami kryzminiai troseliai dirbantys TIK ant tempimo (kad jie sutvirtina tik skardas o ne pacias amortiku virsunes jau net nesigilinkim)!
be abejo, papildomai kryzmes idejimas i si "kvadrata" nepakenktu, bet cia klausimas kas svarbiau/pirmiau.
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Edb_auto » 30 Bir 2010, 10:08

Dzhedaj rašė:Aišku galima rimčiau sustiprinti. Bet visada reikėtų žiūrėti į modo kainos ir atnešamos naudos santykį :)
Skaitydamas atsiliepimus susidariau nuomonę, kad nauda pasijaučia akivaizdžiai (neradau nei vieno, kuris nepajautė skirtumo), o kaina minimali.


Gal nereikia labai žmogaus atkalbinėti nuo tokios modifikacijos, turėtume 'gyva' pavyzdį .
Tuo labiau kad toks DIY trosinis variantas tai kainuoja beveik 'nieko'.
Visai būtų idomu išgirsti vieno iš tautiečiu, važinėjančio mūsų 'nuostabiais' keliais, atsiliepimus po tokio kėbulo standumo padidinimo.
Vartotojo avataras
Edb_auto
 
Pranešimai: 233
Užsiregistravo: 24 Geg 2008, 08:06
Miestas: prie Nemuno

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Dzhedaj » 30 Bir 2010, 10:39

Tomas_as rašė:http://www.iwsti.com/forums/2900294-post28.html
Na tie reklaminiai atsiliepimai kaip "OMG its AWESOME" "WOW!" "This item totally rocks!" ar "OMFGOD, ROFL" kazkaip ispudzio nedaro :D Bet taip sutinku kad toks daiktas kazkiek savo darba atlieka. Bet atkeripk demesi koks daiktas reklamuojamas tam video kuri pateikei (ne troseliai o normali metaline kryzme) :arrow: http://www.carlabdevelopment.com/engineering/xbrace_gallery.html Va toks daiktas rimtesnis.

Kaip veikia rasporke:
http://inlinethumb09.webshots.com/41992 ... 500Q85.jpg
Dabar isivaizduok ar butu koks nors pasipriesinimo lankstumui efektas jei butu naudojami kryzminiai troseliai dirbantys TIK ant tempimo (kad jie sutvirtina tik skardas o ne pacias amortiku virsunes jau net nesigilinkim)!
be abejo, papildomai kryzmes idejimas i si "kvadrata" nepakenktu, bet cia klausimas kas svarbiau/pirmiau.


Aišku, jei atsiliepimas teigiamas, tai reklaminis, o skaityti normaliai argumentuotas mintis, kas pasikeitė ir kaip pasijautė turbūt neleidžia nusiteikimas :) Atkreipk dėmesį taip pat vienoj iš nuorodų cituojamą X-Brace inžinieriaus mintį, kad taip pat gali veikti ir sistema iš trosų, nes vienu metu viena įstrižainė dirba ant tempimo.
Kodėl GD kėbulo gale nereikia strut brace, gali skaityt čia: http://www.iwsti.com/forums/2250079-post29.html

Kaip veikia rasporkė aš žinau, tik nepamiršk, kad virš stakanų Subarike ir taip yra metalinė palangės konstrukcija, taigi kėbulo forma ne U, kaip tavo paveikslėlyje, o labiau stačiakampis.

Zlodey, STI yra ten gamykliniai vertikalūs sutvirtinimai. Kiek pamenu, WRXe ten nieko nėra :)
Impreza WRX MY05
Vartotojo avataras
Dzhedaj
 
Pranešimai: 438
Užsiregistravo: 13 Lie 2007, 20:02
Miestas: Kaunas

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė ZLODEY » 30 Bir 2010, 12:15

ir dar... jeigu kebulas is tikruju vaiksciuos kaip manai tai tie trosai turetu prie viso to dar gerai barsketi kai atsileidzia ir vel isitempia:?
P.S: dar paziurejau pas save tai virsutiniuose taskuose ten ne srigis bet tiesiog skyle...
Vartotojo avataras
ZLODEY
 
Pranešimai: 727
Užsiregistravo: 10 Lie 2007, 14:14

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Dzhedaj » 30 Bir 2010, 12:19

Trosai visada būna įtempti ir kėbulo vaikščiojimo nebelieka (ar beveik nelieka), kas gali barškėti? Juk vienam trosui atsileisti neleidžia kitas, kuris tuo metu yra tempiamas, ir atvirkščiai.
Impreza WRX MY05
Vartotojo avataras
Dzhedaj
 
Pranešimai: 438
Užsiregistravo: 13 Lie 2007, 20:02
Miestas: Kaunas

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Tomas_as » 30 Bir 2010, 12:21

Dzhedaj rašė:Aišku, jei atsiliepimas teigiamas, tai reklaminis, o skaityti normaliai argumentuotas mintis, kas pasikeitė ir kaip pasijautė turbūt neleidžia nusiteikimas :) Atkreipk dėmesį taip pat vienoj iš nuorodų cituojamą X-Brace inžinieriaus mintį, kad taip pat gali veikti ir sistema iš trosų, nes vienu metu viena įstrižainė dirba ant tempimo.
Kodėl GD kėbulo gale nereikia strut brace, gali skaityt čia: http://www.iwsti.com/forums/2250079-post29.html

Kaip veikia rasporkė aš žinau, tik nepamiršk, kad virš stakanų Subarike ir taip yra metalinė palangės konstrukcija, taigi kėbulo forma ne U, kaip tavo paveikslėlyje, o labiau stačiakampis.

Zlodey, STI yra ten gamykliniai vertikalūs sutvirtinimai. Kiek pamenu, WRXe ten nieko nėra :)

Na, tavo straipsnyje pagrinde aprasoma koks naudingas yra X brace o apie tai, "kodel nereikia" strut brace uzsimenama tik kad "ir taip tarp stakanu pakankamai standu".
Beje, tiek wrx tiek STi ta vieta tarp salono ir bagazines (bent jau 2002-2004) yra tokia pati (tas pats part number ir tt) 13, 14, 9 :
http://opposedforces.com/parts/impreza/us_g11/type_2/body/trunk_room_trim/illustration_1/
Ta palange (kaip ir galinis stiklas) beabejo suteikia standumo, bet tos palanges skardos pakankamai lankscios, todel tiesioginis stakanu "surakinimas" to standumo prideda. Schemoje "U" forma vaizduojamos ne kebulo skardos, o amortikai ir galinis traversas/pakaba, kurie yra standus elementai skirtingai nei skardos. Priekyje juk irgi galetum sakyti - kam reikia, yra firewall'as.
Beje, kiek kainuoja tie troseliai?
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė ZLODEY » 30 Bir 2010, 13:00

Dzhedaj rašė:Trosai visada būna įtempti ir kėbulo vaikščiojimo nebelieka (ar beveik nelieka), kas gali barškėti? Juk vienam trosui atsileisti neleidžia kitas, kuris tuo metu yra tempiamas, ir atvirkščiai.
taigi ne, jeigu kebulas deformuojasi, vadinasi yra ir gniuzdimo jegos, vadinasi vienas is troseliu turetu "atsileisti" kazkiek kai kitas itemptas :)
Vartotojo avataras
ZLODEY
 
Pranešimai: 727
Užsiregistravo: 10 Lie 2007, 14:14

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Dzhedaj » 30 Bir 2010, 13:11

Nemanau, kad turėtų atsileidinėti tiek, kad barškėtų :)
US parduodami komplektai po $120, atrodo. Kažkas iš Home Depot susirinko medžiagas ir pasidarė už $30.
Kiek kainuotų Lietuvoj - nežinau. Manau, kad iki 100Lt galima sutilpti su dviem trosais, keturiais užspaudėjais, keturiais varžtais ir poveržlėm bei dviem troso įtempikliais.
Impreza WRX MY05
Vartotojo avataras
Dzhedaj
 
Pranešimai: 438
Užsiregistravo: 13 Lie 2007, 20:02
Miestas: Kaunas

AnkstesnisKitas

Grįžti į Kėbulas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių