Galinis kėbulo sutvirtinimas

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Andrius555 » 29 Bir 2010, 22:19

Priekyje sutinku,kad ji atlieka savo funkcija tikrai :), bet pas newage'us gale jau savotiska rasporke orginali yra. Tikrai tuos pinigus geriau investuot i kaladėles,padangas ar dar beleka kas daugiau naudos duoda..
Subaru Impreza WRX STI MY97
Vartotojo avataras
Andrius555
 
Pranešimai: 2146
Užsiregistravo: 06 Sau 2007, 14:18
Miestas: Vilnius

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Dzhedaj » 29 Bir 2010, 22:32

Paveikslėlis

Labai supaprastinta iliustracija, jei kas su fizika nelabai draugauja. Veikiant jėgai viena ar kita kryptimi, užtenka, kad viena arba kita istrižainė priešintųsi tempimui, kita tuo metu gniuždoma.
O ar tikrai taip smarkiai deformuojasi new age kėbulas gale, galit pažiūrėti pirmam nuorodoj esantį video:
http://www.carlabdevelopment.com/engine ... brace.html
Konstrukcija pritvirtinta tik viršuje, apačioj varžtai neprisukti.
Paties X-Brace buvęs inžinierius ir pardavėjas yra rašęs, kad konstrukcija taip pat efektyviai veiktų su trosais įstrižainėse.
Impreza WRX MY05
Vartotojo avataras
Dzhedaj
 
Pranešimai: 438
Užsiregistravo: 13 Lie 2007, 20:02
Miestas: Kaunas

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Andrius555 » 29 Bir 2010, 22:40

Viskas yra suprantama, su fizika tikrai gerai. Bet kai važinėjama su 7metu senumo padangom, tanagrinėm kaladėlėm ir svaigstama apie kažkokius keliu mm judėjimus, kuriu tu su šikna tikrai nepajusi,nes iki redline'o atsukama važiuojant tik tiesiai.. Ne nuo to pradedama.. :)

Ai nu vnž, čia big big IMHO
Subaru Impreza WRX STI MY97
Vartotojo avataras
Andrius555
 
Pranešimai: 2146
Užsiregistravo: 06 Sau 2007, 14:18
Miestas: Vilnius

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė xennon » 29 Bir 2010, 22:42

Nieko tu Andriau nesupranti, visi modai zjbs, kurie iki 50 Lt :) Padangos naujos gi baisiai brangios, o ka jau kalbet apie pakaba normalia...

Pasidaryk, papasakosi kas "jauciasi" :wink:
xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Dzhedaj » 29 Bir 2010, 22:47

Iš karto reikia išvedžioti apie visai nesusijusius dalykus, kad pasirodyti dideliu ekspertu.
Kur aš sakiau, kad geriau tokį dalyką daryti vietoj padangų, kaladėlių, coilų ar dar daug dalykų?
Tiesiog siūlau pagalvoti, prieš metant pinigus įvairioms rasporkėms, ar tikrai jos atliks savo funkciją. Arba galbūt jau turintiems visą komplekta patobulinimų galima būtų atkreipti dėmesį į šitą variantą, nes apie jį Lietuvoj nesu girdėjęs.

O dėl pajutimo, skaitant tokio dalyko naudotojų nuomones, jie pajautė didelį skirtumą, pradedant visiškai stock važiuokle, baigiant pilnais rasporkių komplektais.
Trumpas nuomonių rinkinys:
http://www.iwsti.com/forums/2900294-post28.html

Bet jie visi irgi tikriausiai nelabai ką supranta apie tikrą performance, važinėja senom padangom, prastom kaladėlėm ir tik tiesiai, be to ir nuomonės turbūt nupirktos arba fake vartotojų... :roll:
Paskutinį kartą redagavo Dzhedaj 29 Bir 2010, 22:54. Iš viso redaguota 1 kartą.
Impreza WRX MY05
Vartotojo avataras
Dzhedaj
 
Pranešimai: 438
Užsiregistravo: 13 Lie 2007, 20:02
Miestas: Kaunas

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Andrius555 » 29 Bir 2010, 22:51

Bet ar jų testai atlikti su tuo pačiu stocku ir įsidėjus tik rasporke. Ar susidėjus pilna komplektą ir : Wooow , mano pakaba dabar kieta ?:)
Subaru Impreza WRX STI MY97
Vartotojo avataras
Andrius555
 
Pranešimai: 2146
Užsiregistravo: 06 Sau 2007, 14:18
Miestas: Vilnius

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Tomas_as » 29 Bir 2010, 22:54

Dzhedaj rašė:Pradėjom apie vieną, tęsiam apie kitą :)
Rasporkė sutvirtina kėbulą horizontaliai. Jeigu grubiai pažiūrėtume į gaunamą kėbulo formą, gausim du stačiakampius, kurie sudėti vienas ant kito. Hipotetiškai įsivaizduokime, kas bus, jei tokį stačiakampį stumsime už vieno ar kito viršutinio kampo, jis lengvai deformuosi.
O dabar įsivaizduokime stačiakampį, kuris sutvirtintas X'u. Jeigu už vieno ar kito viršutinio kampo stumsime į šoną, tai deformuotis neleis viena iš X'o linijų, kuri bus tempiama priklausomai nuo krypties (kita bus gniuždoma). Tokios X'inės atatampos naudojamos daugybėje sričių nuo labai seniai, pradedant aviacija, baigiant architektūra.

Siūlau pasiskaitinėti subaristų forumuose atsiliepimus apie rear chassis bridge ir pagalvoti, kaip juda kėbulas posūkiuose (jei video tingisi žiūrėti), tada skeptiškai iš karto moti ranka.
Pats sau kol kas daryti ir dėti nieko nesiruošiu, tik noriu suteikti šokių tokių minčių pamąstymui, prieš metant pinigus rasporkėms, kurias tikrai daug kas naudoja, bet ar tikrai pajaučia kažkokį efektą?

Matai, rasporke tiesiogiai sujungia svarbius maziausiai del kebulo skardu lankstumo tarpusavyje suristus elementus - amortiku virsutines atramas, del tu minimalizuoja pakabos geometrijos deformacijas - atsirandancius atstumu skirtumus tarp virsutiniu amortiku tasku (sikrtingus ratu isvirtimus skirtingose pusese atsirandancius posukyje ir tt).
Tie troseliai - nesakau kad niekuom nepadetu, bet sutvirtina tik skardas tarpusavyje kurios yra pakankamai lankscios, o patys dirba tik ant tempimo, del to ir rinkciausi vietoj ju alternatyva kur parodziau pirmesnej fotkej (rasporke+ du istrizi statramsciai i dugna).
Del efekto pajutimo tai jei jo nepajunti nebutinai jo nera. Ypac jei nori pajausti kasdieniam vazinejime.
P.S. Apie konstrukcijas ir statybine mechanika zinau, esu baiges architektura, tai gali nesiplest apie panaudojimo spektra :)
PPS. ATimnk kad tavo schemose nupiesti JUODI konturai kebulo atveju yra LANKSTUS ;)
Paskutinį kartą redagavo Tomas_as 29 Bir 2010, 22:57. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Tomas_as
 
Pranešimai: 4065
Užsiregistravo: 09 Lie 2007, 19:54

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė xennon » 29 Bir 2010, 22:57

Rasporke (ta standartine, tarp stakanu) tai bent jau aisku prie ko tvirtinasi- prie tu tasku, kuriais masina remiasi i kelia. Ir kai pas mus tokie afigieni keliai, bent jau stakanus islaiko tuo paciu atstumu viena nuo kito uztaikiusi gera duobe :lol:

O kas liecia sita konkretu mod'a, tai jei jis ir duoda kazkokio standumo, tai vargu ar pats Solbergas atsisedes ji pajaus... Tikrai nemanau, kad tuo vertetu uzsiimti. nes efektas bus tik galvoj.

Edit: nu va, Tomas aplenke :)
xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Dzhedaj » 29 Bir 2010, 23:00

Andrius555 rašė:Bet ar jų testai atlikti su tuo pačiu stocku ir įsidėjus tik rasporke. Ar susidėjus pilna komplektą ir : Wooow , mano pakaba dabar kieta ?:)

Pakartosiu, nes atsakei, kol postą redagavau: bandyta su įvairiais variantais, tiek stock, tiek pilnais komplektais visų brace'ų :)
Matyt, labai stiprus efektas, nes amerikonai pajaučia ir subinėm, vienas pajautė ir bandydamas jau žinomus posūkius tam tikrais greičiais:
http://www.iwsti.com/forums/2900294-post28.html

Tomai, manau, šis būtent modas skirtas ne tik pakabos deformacijoms sumažinti, bet ir paties kėbulo standumui padidinti. Nelabai suprantu tokį negatyviai skeptišką puolimą, net nepaskaičius duotų linkų ar nepagooglinus daugiau. Juk aš nei siūlau visiems dėtis kažką, nei parduodu, tik pasidalinu sudominusia rasta informacija :)
Impreza WRX MY05
Vartotojo avataras
Dzhedaj
 
Pranešimai: 438
Užsiregistravo: 13 Lie 2007, 20:02
Miestas: Kaunas

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė kikimoro » 29 Bir 2010, 23:03

diskusijoj gimsta teisybe :)
kuo informatyvesnis kiekvienas bus, tuo daugiau bus naudos kitiems forumieciams
searching........searching.......searching.........
Vartotojo avataras
kikimoro
 
Pranešimai: 3762
Užsiregistravo: 08 Lap 2007, 13:51

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė xennon » 29 Bir 2010, 23:04

Dzhedaj rašė:.... tik pasidalinu sudominusia rasta informacija :)

Viskas ok ir sveikintina ;) Tik mes issakom savo nuomone ir bandom sutaupyt tau laiko kitiem modam :)
xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė Stentor » 30 Bir 2010, 06:58

tai gal iskart geriau truputi rimciau pastiprint
Paveikslėlis
Paveikslėlis
kontrobandinis LEGACY 2.2 92m. - likes kovai ne tik su pasienieciais
'00 Forester 2.5 - kad vazinejantis dienom nesusaudytu
'03 Forester 2.5 - zmonai
Vartotojo avataras
Stentor
 
Pranešimai: 610
Užsiregistravo: 16 Vas 2007, 11:42

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė xennon » 30 Bir 2010, 07:56

Ir paskui su salmu ir sport dirzais vazinet? :)
xennon
Moderatorius
 
Pranešimai: 5535
Užsiregistravo: 02 Sau 2007, 16:08
Miestas: Sostine

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė eddie_gt4 » 30 Bir 2010, 08:19

Andrius555 rašė: (...) Tikrai tuos pinigus geriau investuot i kaladėles,padangas ar dar beleka kas daugiau naudos duoda..

kazkur buvo geras straipsnis apie WRX'o modinima ir laikus ziede... gal atrasiu, tai imesiu :)

isvada buvo l. paprasta: didziausia rezultata dave geresnes padangos ir stabdziu kaladeles... :D

kita vertus, is savo patirties galiu pasakyt, kad su rasporkem klasikas vaziuoja daug maloniau, toks jausmas, kad buda tapo labiau vientisa :mrgreen:




p.s. reklama: pirkit is manes H-brace'a :lol:
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:
Vartotojo avataras
eddie_gt4
 
Pranešimai: 1733
Užsiregistravo: 04 Rgs 2007, 17:30
Miestas: Vilnius

Re: Galinis kėbulo sutvirtinimas

Standartinė ZLODEY » 30 Bir 2010, 08:46

ar kazkas jau paminejo kad standartines pakaba ir/a padangos neduos daeiti iki to tasko kai juda/deformuojasi kebulo taskai kuriuos galima butu sutvirtinti, net jeigu kas diena vazineji ant savo ribos :)
http://i650.photobucket.com/albums/uu23 ... 000910.jpg
o siaip, kas lieciai konkreciai stia "mod'a" (grynai kaimiska) tai jeigu yra noro as nesuprantu kodel vietoj situ nesamoniu nepanaudoti is karto paprasto "kryziaus" is metaliniu vamzdziu (apvaliu ar staciakampiu) , dar ir sutvirtintu per viduri... tai jeigu turit vaizdutote galima suprast kad fiziskai raudonu ir melynu deformaciju (pvz. virsuj) jau nebus!
P.S: grynai teoriskai ir vel gi fiziskai/mechaniskai tai jeigu sitos grandines labai stipriai uzverztos, jos pacios jau deformuos kebulo taskus, kai atstumus reikia tik uzfiksuoti, t.y. kad nesikeistu atstumas tarp tasku :P
Paskutinį kartą redagavo ZLODEY 30 Bir 2010, 09:04. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
ZLODEY
 
Pranešimai: 727
Užsiregistravo: 10 Lie 2007, 14:14

AnkstesnisKitas

Grįžti į Kėbulas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių