DIY GT

Automobilio galimybių tobulinimas

DIY GT

Standartinė Skacaz » 07 Kov 2012, 10:19

Sveiki,
jau senokai domiuosi gt modeliu, aisq malonesnis sirdziai butu 99-00 bet ir pre-faceliftinis geras.
Taigi, norisi susiburti gt paciam, kadangi rankos kartais ne abi kairios buna, tai manau pavyktu :)
Klausimas butu toks:
-kuris variantas logiskesnis laiko / kainos / "burtu" atzvilgiu: (1) imti gt angla ir EUDM koki 1.6-1.8 donora vairo permetimo dalim ar (2) imti geresnes bukles kuria nors modifikacija eudm'ine (1.6 - 1.8 - 2.0 ar net 2.5) ir i ja permesti is anglo gt donoro vaziuokle, varikly stabdzius ir visa kita malonuma :)

didelis dekui uz betkokia info.
Paskutinį kartą redagavo Skacaz 07 Kov 2012, 10:51. Iš viso redaguota 1 kartą.
Skacaz
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 21 Gru 2010, 10:42

Re: DIY GT

Standartinė Chulio » 07 Kov 2012, 10:22

2
B4 & B9
Vartotojo avataras
Chulio
Moderatorius
 
Pranešimai: 3945
Užsiregistravo: 14 Geg 2007, 15:24
Miestas: Vilnius

Re: DIY GT

Standartinė Skacaz » 07 Kov 2012, 10:25

Chulio rašė:2

Ar bus skirtumas tarp 1.6-1.8-2.0 ar 2.5 imprezu (kebulo ir pan) Nes ytariu kad vairo kolonke bus maziau pasukama pas gt nei pas 1.6
Skacaz
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 21 Gru 2010, 10:42

Re: DIY GT

Standartinė Erikas » 07 Kov 2012, 11:33

Per sikna cia kazhka daryt jau nori zmogau. Imi lavona "vairo permetimo komplekta". Imi JDM wrx, gt, sti ar ka ten tik nori ir tada meti vaira. Jei apsimoketu labiau viska permetineti, kam visi zaistu su tais vairais ?:)
1997 Mercedes Benz Vito V230
1990 VW Golf MK1 Cabrio
Vartotojo avataras
Erikas
 
Pranešimai: 3519
Užsiregistravo: 31 Sau 2007, 19:56
Miestas: Vilnius

Re: DIY GT

Standartinė Skacaz » 07 Kov 2012, 11:47

Erikas rašė:Per sikna cia kazhka daryt jau nori zmogau. Imi lavona "vairo permetimo komplekta". Imi JDM wrx, gt, sti ar ka ten tik nori ir tada meti vaira. Jei apsimoketu labiau viska permetineti, kam visi zaistu su tais vairais ?:)


na tai taip, zinau kad dauguma permetineja vairus. Tik kai visu smulkmiu nzn ir klausiu. Nes pats su hondom daugiau susidures, todel ydomu kas ir kaip.
Ar "lavonas" tarkime 1.6 ar 1.8 iki 1998m tiktu TIK gt/sti iki 1998 ar ir faceliftiniui 99-00 tinka ar jau reik taikyt pagal metus? T.y. 1994-1998 eu tik su 94-98 anglu ir 99-00 eu tik su 99-00 anglu? :)
Sorry uz kvailus klausimus - mokausi :)
Skacaz
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 21 Gru 2010, 10:42

Re: DIY GT

Standartinė Minde » 07 Kov 2012, 12:14

Priklauso nuo to kiek pinigu turi ir ar nori senesnes paneles ar naujesnes, ar nori sti ar gt
Jei sugebesi taip pervirint firewala ir sudet visus komponentus kad tech. apziura praeisi tai variantas imt kaip jau sake lavona vairo perkelimui ir gt,sti angla ar jdm. Bet jei sakai turi rankas gali burt ant atmo turbo ;)
cvekas-gt-impreza-wrx-jdm-ukas-t13875-90.html
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1486051
http://www.rs25.com/forums/f7/t81773-project-ej18t.html
Subaru impreza '99 2.0 NA+turbo E85
Autodalys pigiau
http://www.brakesystems.lt
Vartotojo avataras
Minde
 
Pranešimai: 221
Nuotraukos: 0
Užsiregistravo: 13 Bir 2008, 17:00
Miestas: Vilnius

Re: DIY GT

Standartinė Erikas » 07 Kov 2012, 12:42

O kam firewalla virinti? Kiek pamenu ju niekas nevirina, tik pergrezia skyles, uzkemsa skyles. Viskas ten gerai.
1997 Mercedes Benz Vito V230
1990 VW Golf MK1 Cabrio
Vartotojo avataras
Erikas
 
Pranešimai: 3519
Užsiregistravo: 31 Sau 2007, 19:56
Miestas: Vilnius

Re: DIY GT

Standartinė Skacaz » 07 Kov 2012, 12:43

Minde rašė:Priklauso nuo to kiek pinigu turi ir ar nori senesnes paneles ar naujesnes, ar nori sti ar gt
Jei sugebesi taip pervirint firewala ir sudet visus komponentus kad tech. apziura praeisi tai variantas imt kaip jau sake lavona vairo perkelimui ir gt,sti angla ar jdm. Bet jei sakai turi rankas gali burt ant atmo turbo ;)
cvekas-gt-impreza-wrx-jdm-ukas-t13875-90.html
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1486051
http://www.rs25.com/forums/f7/t81773-project-ej18t.html


Na rankos tik kartais i teisingas puses rodo, nesu nei meistras nei rankos labai kvalifikuotos. Bet kolkas pavykdavo projektai daugiau ar maziau :)
Nes ideja yra suburt fun/dayli automobily, nes tik fun jau turiu, o daylio nuobodaus nenoriu, todel planuoju det duja ir vazinet su smagiu awd :) Bent toks planas yra. Tai norisi is anksto issiaiskinti visas realias kliutis, darbelius ir t.t. :)
Skacaz
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 21 Gru 2010, 10:42

Re: DIY GT

Standartinė Skacaz » 07 Kov 2012, 12:44

Erikas rašė:O kam firewalla virinti? Kiek pamenu ju niekas nevirina, tik pergrezia skyles, uzkemsa skyles. Viskas ten gerai.


Na ir as taip girdejes. O jei jau nzn'au kaip perghrest skyles, tai tam ir butu "lavonas" eudm'inis :) Nuo kurio nusijamt sablona galima kaip ytariu :)
Skacaz
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 21 Gru 2010, 10:42

Re: DIY GT

Standartinė Minde » 07 Kov 2012, 13:04

Erikas rašė:O kam firewalla virinti? Kiek pamenu ju niekas nevirina, tik pergrezia skyles, uzkemsa skyles. Viskas ten gerai.

Tai daug greziojimo gaunasi ir burimo. Ar klystu? :)
As tai jei daryciau tai taip :
http://www.rs25.com/forums/f145/99312-r ... ect-4.html

(aisku atvirksciai :D ne is lhd ir rhd o rhd i lhd )
Subaru impreza '99 2.0 NA+turbo E85
Autodalys pigiau
http://www.brakesystems.lt
Vartotojo avataras
Minde
 
Pranešimai: 221
Nuotraukos: 0
Užsiregistravo: 13 Bir 2008, 17:00
Miestas: Vilnius

Re: DIY GT

Standartinė Scooby » 07 Kov 2012, 13:47

Erikas rašė:Per sikna cia kazhka daryt jau nori zmogau. Imi lavona "vairo permetimo komplekta". Imi JDM wrx, gt, sti ar ka ten tik nori ir tada meti vaira. Jei apsimoketu labiau viska permetineti, kam visi zaistu su tais vairais ?:)


Tai, kad pagal Cvekas_GT aprasymus po to ne taip jau ir lengva priregistruoti ta jdm'a
LGT MY'05, 5MT - SOLD
Vartotojo avataras
Scooby
 
Pranešimai: 457
Užsiregistravo: 14 Sau 2010, 14:43

Re: DIY GT

Standartinė Levux » 07 Kov 2012, 13:53

Kažkaip įtarčiau, kad pas jį buvo ne perdarymo bėdų, o kažkokių biurokratinių (gal angliški dokumentai netinkami, gal dar kažkas...). Vienžo, siūlyčiau susikontaktuot su juo ir gaut tiesioginės info :)
Levux
 
Pranešimai: 942
Užsiregistravo: 07 Spa 2008, 22:47

Re: DIY GT

Standartinė Skacaz » 07 Kov 2012, 14:18

Levux rašė:Kažkaip įtarčiau, kad pas jį buvo ne perdarymo bėdų, o kažkokių biurokratinių (gal angliški dokumentai netinkami, gal dar kažkas...). Vienžo, siūlyčiau susikontaktuot su juo ir gaut tiesioginės info :)


Skambinausi su registruojancia institucija, sake turi buti permestas vairas, atitikti tech. reikalavimus, tvarkingi angliski pirkimo-pardavimo doc'ai (kaip suprantu V5). Sertifikato ale nereikia bet patartina tureti.
Skacaz
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 21 Gru 2010, 10:42

Re: DIY GT

Standartinė SS » 08 Kov 2012, 09:55

virint nieko nereikia, bet norint normaliai padaryt reikia ten paddirbet. siaip pas jdm kebulu bukle buna zenkliai geresne nei eu tai vien del to reiktu svarstyt apie vairo kelima. jei nori daily car ir kad viskas veiktu taip kaip turi veikt ir butu patikima reiketu kreiptis pas rse ir nereiks galvos sukti kad viskas butu gerai ten tikrai viskas bus gerai :)
Elektros darbai, apsaugos sistemos, komforto įrangos montavimas. 860676056
SS
 
Pranešimai: 1496
Nuotraukos: 11
Užsiregistravo: 11 Spa 2008, 21:25
Miestas: vilnius-utena


Grįžti į Garažas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių

cron