Automatas vs mechanine

Bendri techniniai klausimai

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė dziugesiukas » 09 Rgs 2015, 19:44

Slush rašė:
Chulio rašė:
Koba rašė:O normalus tai cia kurie?
..................................

Pvz šitie


Pas šituos buvau apsilankęs šiaip, be gedimo. Diagnostikai saugumo sumetimais. Pakalbėjom, pavažinėjom. Mano Outback 2005 2.5 turbo AT nubėgęs jau 260k km, AT skystį keičiausi pas RSe pernai. Meistras iš APD patarė nedaryti pilno keitimo ir nesukti galvos dėl to, nes pilnas keitimas ne visada duoda naudos, o kartais ir pakenkia.
Už laiką ir pastangas sumokėjau 0 pinigų.

Ot įdomu ar nors vienas gali atsakyti kuo gali pakenkti pilnas tepalų keitimas?:D motorui praplovėjas supiltas tai sutinku, kad gali pakenkti. O naujas tepalas AT...nebent spaudimas sistemoj sumažės, nes skystesnis naujas tepalas, bet tai čia tik priartina neišvengiamą remontą, užslėptą gedimą.
'07 Forester 2l Bi-Fuel 116kW Lifted by Ironman
Vartotojo avataras
dziugesiukas
 
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 30 Geg 2013, 09:05
Miestas: Panevezys

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė Chulio » 10 Rgs 2015, 07:19

Nu šitą (keisti tepalus nepilnai arba visai nekeisti) man irgi yra tekę girdėti. Ir paprastai skirtingos rekomendacijos skirtingų markių mašinoms/dėžėms...

O dėl apd, tai jo, jei nuvažiuoji be gedimų, tai 0 pinigų, nes kaip jie patys sakė, "pas mus nėra įkainių mažiau nei 100 litų"
B4 & B9
Vartotojo avataras
Chulio
Moderatorius
 
Pranešimai: 3769
Užsiregistravo: 14 Geg 2007, 15:24
Miestas: Vilnius

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė ksm » 10 Rgs 2015, 09:52

dziugesiukas rašė:
SubaruLT rašė:Kaip siulot visa tepala isleist?

Savomis jėgomis tiesiog prijungiant el.padangų priputiką. Taip keitėm su draugeliu darbinei mašinai. Ne dideliu spaudimu išpūtė dar kelis litrus.

Yra kiek paprastesnis ir efektyvesnis būdas:
http://legacygt.com/forums/showthread.p ... 97248.html
http://forums.drom.ru/subaru/t1151772854.html
Paskutinį kartą redagavo ksm 11 Rgs 2015, 09:26. Iš viso redaguota 1 kartą.
Legacy GX BH 2.5 AT EDM LPG
Vartotojo avataras
ksm
 
Pranešimai: 346
Nuotraukos: 0
Užsiregistravo: 21 Bir 2012, 23:06
Miestas: Klaipėda

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė Subarito » 11 Rgs 2015, 09:19

Automatas
www.radviluautoservisas.lt
Vartotojo avataras
Subarito
 
Pranešimai: 8
Nuotraukos: 1
Užsiregistravo: 11 Rgs 2015, 08:53

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė Slush » 11 Rgs 2015, 11:30

Ot įdomu ar nors vienas gali atsakyti kuo gali pakenkti pilnas tepalų keitimas?:D motorui praplovėjas supiltas tai sutinku, kad gali pakenkti. O naujas tepalas AT...nebent spaudimas sistemoj sumažės, nes skystesnis naujas tepalas, bet tai čia tik priartina neišvengiamą remontą, užslėptą gedimą.


Pataisykit jei klystu, bet kaip man aiškino, tai naujas tepalas dėl skirtingų charakteristikų (skystesnis) gali patekti ten, kur trinties visai nereikia, o senose greičių dėžėse nieko nuostabaus, kad dėl nusidėvėjimo atsiranda tikimybė skysčiui pratekėti į ten, kur jo nereikia. Tai, iš dalies, taip, gedimas išlyst gali. Bet jeigu greičių dėžė veikia gerai, kam tada keist pilnai tepalą ir tada remontuot?
Vartotojo avataras
Slush
 
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: 08 Lap 2013, 17:58

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė ksm » 11 Rgs 2015, 13:26

Slush rašė:
Ot įdomu ar nors vienas gali atsakyti kuo gali pakenkti pilnas tepalų keitimas?:D motorui praplovėjas supiltas tai sutinku, kad gali pakenkti. O naujas tepalas AT...nebent spaudimas sistemoj sumažės, nes skystesnis naujas tepalas, bet tai čia tik priartina neišvengiamą remontą, užslėptą gedimą.


Pataisykit jei klystu, bet kaip man aiškino, tai naujas tepalas dėl skirtingų charakteristikų (skystesnis) gali patekti ten, kur trinties visai nereikia, o senose greičių dėžėse nieko nuostabaus, kad dėl nusidėvėjimo atsiranda tikimybė skysčiui pratekėti į ten, kur jo nereikia. Tai, iš dalies, taip, gedimas išlyst gali. Bet jeigu greičių dėžė veikia gerai, kam tada keist pilnai tepalą ir tada remontuot?

Tai gal ir variklyje tepalo nereik keist jei dar mašina važiuoja? :D
Legacy GX BH 2.5 AT EDM LPG
Vartotojo avataras
ksm
 
Pranešimai: 346
Nuotraukos: 0
Užsiregistravo: 21 Bir 2012, 23:06
Miestas: Klaipėda

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė Slush » 12 Rgs 2015, 10:48

ksm rašė:
Slush rašė:
Ot įdomu ar nors vienas gali atsakyti kuo gali pakenkti pilnas tepalų keitimas?:D motorui praplovėjas supiltas tai sutinku, kad gali pakenkti. O naujas tepalas AT...nebent spaudimas sistemoj sumažės, nes skystesnis naujas tepalas, bet tai čia tik priartina neišvengiamą remontą, užslėptą gedimą.


Pataisykit jei klystu, bet kaip man aiškino, tai naujas tepalas dėl skirtingų charakteristikų (skystesnis) gali patekti ten, kur trinties visai nereikia, o senose greičių dėžėse nieko nuostabaus, kad dėl nusidėvėjimo atsiranda tikimybė skysčiui pratekėti į ten, kur jo nereikia. Tai, iš dalies, taip, gedimas išlyst gali. Bet jeigu greičių dėžė veikia gerai, kam tada keist pilnai tepalą ir tada remontuot?

Tai gal ir variklyje tepalo nereik keist jei dar mašina važiuoja? :D


O kas sakė, kad nereikia keisti iš viso? Kalbam apie įprastą keitimą vs pilną su spec įranga arba gerais įgudžiais ir kompresoriumi. Pacituok, prašau, kur kalbėjom apie variklio tepalą. Man atrodo tema ne apie variklį, o apie greičių dėžę.
Vartotojo avataras
Slush
 
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: 08 Lap 2013, 17:58

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė SubaruGF » 12 Rgs 2015, 15:40

variklyje irgi visas tepalas nesikeicia. daug jo lieka.
SubaruGF
 
Pranešimai: 28
Užsiregistravo: 03 Lap 2014, 19:43

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė ksm » 12 Rgs 2015, 22:21

Slush rašė:
O kas sakė, kad nereikia keisti iš viso? Kalbam apie įprastą keitimą vs pilną su spec įranga arba gerais įgudžiais ir kompresoriumi. Pacituok, prašau, kur kalbėjom apie variklio tepalą. Man atrodo tema ne apie variklį, o apie greičių dėžę.

Kalba buvo apie tai kad VBS sakė kad pilnai pageitus AGD tepalą gali kažkas sugesti. Normalus servisas keičia visą tepala o garažėliai įrangos neturi užtat ir atsiranda visokiausių teorijų
Legacy GX BH 2.5 AT EDM LPG
Vartotojo avataras
ksm
 
Pranešimai: 346
Nuotraukos: 0
Užsiregistravo: 21 Bir 2012, 23:06
Miestas: Klaipėda

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė Edislovas » 13 Rgs 2015, 11:04

O vartotojo instrukciją kas nors skaitė šitoj temoj?
Pirmasis mano Subaru!
Norit tikėkit, norit ne, bet aš stengiuosi jums padėti.
Vartotojo avataras
Edislovas
 
Pranešimai: 864
Užsiregistravo: 20 Lie 2013, 16:54
Miestas: Vilnius

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė Slush » 13 Rgs 2015, 13:51

ksm rašė:
Slush rašė:
O kas sakė, kad nereikia keisti iš viso? Kalbam apie įprastą keitimą vs pilną su spec įranga arba gerais įgudžiais ir kompresoriumi. Pacituok, prašau, kur kalbėjom apie variklio tepalą. Man atrodo tema ne apie variklį, o apie greičių dėžę.

Kalba buvo apie tai kad VBS sakė kad pilnai pageitus AGD tepalą gali kažkas sugesti. Normalus servisas keičia visą tepala o garažėliai įrangos neturi užtat ir atsiranda visokiausių teorijų


Tai tame ir esmė, kad nuo pilno keitimo mane atkalbėjo APD servisas, kuris turi įrangą. O RSe, kur keičiausi skystį dalinai, nėra "garažėlis".
Edislovai, neskaičiau. Apšviesk, prašau :)
Vartotojo avataras
Slush
 
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: 08 Lap 2013, 17:58

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė Edislovas » 13 Rgs 2015, 14:21

Vartotojo instrukcijoje parašyta, kad keičiama tik dalis alyvos. Ta dalis, kuri išbėga atsukant kamštį. Intervalai alyvos keitimo yra nustatyti atsižvelgiant į tai, jog dalis senos alyvos lieka automobilyje. Aš ne ekspertas, bet man atrodo, kad gamintojas pats pataria į šį reikalą žiūrėti kuo paprasčiau. Intervalai aiškūs, alyva aiški, keitimo būdas taip pat aiškus.
Pirmasis mano Subaru!
Norit tikėkit, norit ne, bet aš stengiuosi jums padėti.
Vartotojo avataras
Edislovas
 
Pranešimai: 864
Užsiregistravo: 20 Lie 2013, 16:54
Miestas: Vilnius

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė robertuxx » 13 Rgs 2015, 16:21

Edislovas rašė:Vartotojo instrukcijoje parašyta, kad keičiama tik dalis alyvos. Ta dalis, kuri išbėga atsukant kamštį. Intervalai alyvos keitimo yra nustatyti atsižvelgiant į tai, jog dalis senos alyvos lieka automobilyje. Aš ne ekspertas, bet man atrodo, kad gamintojas pats pataria į šį reikalą žiūrėti kuo paprasčiau. Intervalai aiškūs, alyva aiški, keitimo būdas taip pat aiškus.

1+
Užskaitau postą...
Ir nereikia išradinėt dviračio...
Subaru legacy 99 2,5 MT Universalas
Vartotojo avataras
robertuxx
 
Pranešimai: 669
Nuotraukos: 5
Užsiregistravo: 14 Geg 2012, 23:33
Miestas: Utena

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė Slush » 13 Rgs 2015, 17:23

Edislovas rašė:Vartotojo instrukcijoje parašyta, kad keičiama tik dalis alyvos. Ta dalis, kuri išbėga atsukant kamštį. Intervalai alyvos keitimo yra nustatyti atsižvelgiant į tai, jog dalis senos alyvos lieka automobilyje. Aš ne ekspertas, bet man atrodo, kad gamintojas pats pataria į šį reikalą žiūrėti kuo paprasčiau. Intervalai aiškūs, alyva aiški, keitimo būdas taip pat aiškus.


Ačiū.
Vartotojo avataras
Slush
 
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: 08 Lap 2013, 17:58

Re: Automatas vs mechanine

Standartinė ksm » 13 Rgs 2015, 22:00

Edislovas rašė:O vartotojo instrukciją kas nors skaitė šitoj temoj?

O būdas kurį siūlo subaru gamintojas galvų nuotėkio šalinimui geras?
Legacy GX BH 2.5 AT EDM LPG
Vartotojo avataras
ksm
 
Pranešimai: 346
Nuotraukos: 0
Užsiregistravo: 21 Bir 2012, 23:06
Miestas: Klaipėda

AnkstesnisKitas

Grįžti į Klausimai / Patarimai

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių